2006年4月12日 星期三

哈韓



自從喜歡上비及受韓流影響,一年前起我成為哈韓一族!!!雖然並非真正認識韓國文化,但現在的我的確比以前更加留意韓國消息,好似近排上映的韓片,韓劇以及韓國明星新聞,我都沒有放過!!

今日無意中係Yahoo Blog搵到個韓迷Blog,入面多圖少字,好多韓片,韓劇,韓國歌手以及韓國明星o既介紹,係唔係韓迷都必定睇得開心,因為實在有好多靚人睇,好似玄彬,鄭麗源,Daniel,孫藝珍,全智賢等等,好正,所以我即刻bookmark o左呢!!!

其實,近排我聽親韓劇OST d歌時都有對住d歌詞跟住唱,而家大約認得8成幾韓字(韓文為拼音字,好似英文咁,認得晒d'字母'就識讀o架喇!!!),唱慢歌大約都跟到8成,快歌就得1成(太快,睇唔切,認唔切),好想快d學識晒呀!!!!

等我完成埋手頭上份Final Project後,我一定會自學韓文o架,當然,日文都要進修o下先得啦(無理由日文到未上岸咁快就學第二樣,兩頭唔到岸!)!!!我諗住用自己做實驗,試o下咩方法學外語比較有效(傳統外語課VS睇劇學外語(or linguaphone??),等日後做人父母時就可以更有效教導小朋友學外語!!!!!

=================================

今日到我個單位整水渠喇,一整就整十幾廿日,好嘈呢!!可惡!!!


1 則留言: