2006年4月17日 星期一

感動

最後一日長假,所以雖然忙,但我都有陪屋企人出去沙田食飯,本來佢o地都知我趕時間,所以兩點就回程,點知我爸要番去公司整d o野,順便又要俾我妹練駕車,結果番到屋企都三點半喇,咁我咪唯有直接搵我honey陪佢食下午茶囉,番到屋企五點幾有多,仲要沖涼食晚飯...今日又無時間做功課喇...

呢份應該係我學業生捱最後一份功課喇,但我真係好擔心,我怕呢份成為我學業生捱中唯一一份要遲交o既功課,甚至怕會係唔合格o既一份...死喇...唔合格咪即係畢唔到業,點算...

係嚴重低落o既心情下,好多謝honey o既一杯雪榚...呢杯雪榚令我破涕為笑,再笑變為眼泛淚光...總之好感動啦,多謝honey!!!!!

==================================

夜晚打俾supervisor'自首',好彩佢只係問幾句進度...佢仲問我有無需要extend多一個星期...係就好喇...


2 則留言:

  1. 仲有我支持妳啊嘛!   努力!加油站! 努力! 加油!! 

    回覆刪除
  2. 我會努力o架喇!!!!多謝你呀!!!!!等我開行Turbo啦!!!!

    回覆刪除