2006年4月5日 星期三

見工

尋晚成晚都訓得麻麻o地,個腦不停咁諗住今朝要見工,仲發夢INTERVIEW...朝早未夠鐘起身已經成日醒同不斷望住個鐘幾點...估唔到自己咁緊張!!!九點三出門口,去到時已經見到位Doctor喇,佢好似幾nice,我o地傾o左九個字,我自覺表現淡定,亦無亂作大,反而好坦白講出自己不足o既地方、缺點同雖然進步或學習o既地方,仲坦白講話希望五月畢業後先開工...唔知佢覺得我點呢?

呢份工我覺得似乎幾ok,不過同我study background甚至之前兩份工都好唔同,未必可以學以至用,佢臨尾都有話佢考慮要唔要我o既同時都希望可以諗清楚呢份工適唔適合自己呢!!!!其實,對於我呢個目標不清淅o既人o黎講,我反而覺得無乜所謂,因為我不嬲深信'行行出狀元',既然我本身study background咁冷門,社會又唔保證我一定搵到相類o既工作,咁我倒不如試多幾樣,擴闊自己眼界仲好,所以如果呢份成功,我也應該不用想太多吧!!!!

自己還後生,還有本錢冒險呢!!!加油!!!Aza Aza Fighting!!!!!


5 則留言:

  1. 愛麗斯夢遊仙境:  愛麗斯問隻貓:  請告訢我, 我應往那方向走? 貓問:  那要看妳想去那裡 愛麗斯: 我不在乎, 那裡都可以 貓答 : 那妳往那方向都可以.      

    回覆刪除
  2. 謝謝你呢!!! 其實愛麗斯去到每個十字路口都曾問過貓一個問題,已經問o左好多次了,每次貓的答案也一樣,可是愛麗斯唔明白,硬要得知明確的方向...結果愛麗斯反而更加迷失,原地踏步,不夠膽向前走呢... 不過愛麗斯在原地旋轉,起舞過後終於再展笑容了,她似乎明白了點甚麼,雖然前路o既方向還未明朗,但至少佢得到往前闖o既勇氣!!! 放膽去吧!!!

    回覆刪除
  3. 係啊!妳咁後生,其實多做幾行, 試下自己適合做咩囉! 妳讀嘅分分鐘唔係妳第時最鍾意嘅工, 又有可能會發掘到妳其他嘅才能同興趣呢! 有時人算不如天算囉! 有可能妳唔滿意, 做落又ok喎! 加油~~!!

    回覆刪除
  4. 多謝你呀,嘻!!不過呢一刻言之尚早呢,都仲未請,哈!!

    回覆刪除
  5. 真係高興妳有無比既勇氣! enjoy your life !

    回覆刪除