2006年4月18日 星期二

不負責任

今日埋頭苦幹,進度普通啦!!!做o下做o下話咁快夜晚,今晚約o左其另一個course o既同學去中大開會,夜晚9點幾10點上到NA,都未試過咁夜呢!!!!等校巴其間撞到我o地組個男仔,我真係唔多想同佢傾計呢,因為佢好不負責任,實在太過份喇!!!

成份project佢根本無參與,email唔check唔覆,唯一一個email竟然係話自己有病唔開會,最令人不恥係佢唔做o野但'扮'想做o野!!!!!!!!!!!!問人有乜可以幫手,好啦,交低o左有乜俾佢做,由於佢唔覆email,咁我咪親自打俾佢追問進度,但次次都係'未做好'!!!好喇,尋晚佢應承話今日搞掂,今日下午又打o黎問佢想整首demo歌好唔好...但其實我o地組另一位組員已經整好一首啦嘛,所以根本唔需要佢整!!!!好喇,到今晚開會,我一見佢梗係問樣o野整好未啦,點知答案依然係'未',佢仲話連佢本來話想整o個首demo歌都整唔切!!!分明就係以'整demo歌'作大話,扮自己有做o野!!!!!!听日present 喇,今晚傾project期間我o地分工,但呢個人又唔mark 底我o地討論o既points,明顯佢對於佢自己負責o既部分一d都唔上心!!!

而家我同另一個組mate都覺得佢信唔過,交底佢做o既o野睇怕佢聽日都未必交得出...唉...唯有我同呢位組mate幫佢做定...好無奈又氣憤!!!!我學業生捱咁長,呢個人都算係係我遇到中最不負責任o架喇,枉佢仲係大學生,實在太過份喇!!!

 


沒有留言:

張貼留言