2006年4月19日 星期三

手記MV

早前都提過呢幾日비 o既首支中文MV會發佈,今日終於睇o左喇,不過無我想像中咁正,反而覺得之前網友係MV拍攝花絮剪輯而成o既MV(我
homepage有得睇!)仲好睇呢!!!另外,一直唔肯定o既歌詞終於有官方版喇,原來之前網友無聽錯,歌詞真係有'饅頭'同'pantech'呢兩個term,真係奇怪又hard sell...

Pantech個網度除o左有得睇MV,仲有好多비o既訪問片段,手記舞蹈教學視頻(我一定要學識佢!!)同靚靚wallpaper同gif圖呀,好正,唔好錯過呀: http://cn.pantech.com/RainMV-CN/swf/index.html

手記

JYP  JYP
放開手  放開手  放開手  
rain  rain
還你自由 還你自由 還你自由


眼看我們慢慢放開雙手  舍不得
多年感情面臨生死關頭
多年相處片段淨靚心頭  好難受
要看著你走

曾經的溫柔  曾分享的饅頭
是時候 留在我的掌紋中漫游
曾經的哀愁  曾飛揚到眉頭
是時候  點滴成不朽

我們和平分手  我要還你自由
請你記住  我的Pantech  在你手  
在你難過時候  在你失意時候
請你記住它依然在你左右  做你的朋友

眼看你站在我視線的背後  捨不到  
我怕看到你的背影顫抖
我怕你也忍不著要回頭  好難受
比賽誰首先淚流
曾經的溫柔  曾分享的饅頭
是時候  留著我的掌紋中漫遊
曾經的哀愁  曾飛揚到眉頭
是時候  點滴成不朽

我們和平分手  我要還你自由
請你記住  我的Pantech  在你手  oh baby
在你難過時候  在你失意時候
請你記住它依然在你左右  做你的朋友

曾經的哀愁  曾飛揚到眉頭
是時候  點滴成不朽
我們和平分手  我要還你自由
請你記住  我的Pantech  在你手  oh baby
在你難過時候  在你失意時候
請你記住它依然在你左右  做你的朋友

我們和平分手  我要還你自由
請你記住  我的泛泰  在你手  (在你手 喔~)
在你難過時候  在你失意時候
請你記住  它依然你左右  做你的朋友

我  即將硬著心賜  不回頭
找不到留下的理由  你需要我揮手
我  即將望穿秋水也不夠
相信你永遠的微笑 也不夠  oh  yeah~  (oh  yeah!)

我們和平分手  我要還你自由
請你記住  我的泛泰  在你手
在你難過時候  在你失意時候
請你記住  它依然你左右  做你的朋友


5 則留言:

  1. 我看完mv,好妒忌女主角呢!!!!她真幸福啊!!!! 係啦!!!有聽rain同AI唱個首歌嗎?好正的!我post了在jyp個網度啊!!!

    回覆刪除
  2. 我無聽過呀,其實我都唔係好知AI係咩呢...等我去聽o下先!!!!!

    回覆刪除
  3. 聽o左喇聽o左喇!!!!!!!!幾好聽喎,一邊聽一邊想跟住拍子跳舞咁,仲想像 비 同AI兩個一齊跳勁舞o既情景...雖然我連AI係邊個都未知...哈!!! 搵到AI隻碟《AI Believe》個樣喇...原來個樣係咁...都唔知日本妹o既~!!!!

    回覆刪除
  4. 剛才見到韓國其中一個 popular o既 search engine 有비 (Rain) o既訪問 video, 可以去睇睇: http://news.naver.com/news/read.php?mode=LSS2D&office_id=055&article_id=0000069562&section_id=106&section_id2=221&menu_id=106

    回覆刪除
  5. 嘩,個訪問係尋日新鮮出爐喎,好開心呀,多謝你!!!! 個web都幾照顧周到,有晒對話o既文字,用網上d 翻譯網翻譯就睇得明!!!原來係講비入選時代雜誌100名最有影響力人物o既感受呀!!! 비真係好叻呢!

    回覆刪除