2006年4月2日 星期日

Let's Dance

滿懷期待o既舞動派對終於到喇!!!我大約十二點到達九龍灣德福會合Cindy同Emily食午飯,由於要著貼身運動背心,為免肚腩仔唔聽話走出o黎見人,所以我o地只係叫o左兩個午餐,不過都幾飽呢!!!!大約一點,我o地坐接駁巴士去展貿,去到時已經見到唔少女士喇,照現場所見,大部份都係廿幾歲o既女仔,其中唔少一睇就知係Dance Team,個個都露腰,身材好fit,而師奶級o既女士都唔少呢!!!!
放低隨身物品後我o地去o左個back drop簽名,我用白色筆畫o左我個'嘜頭'卡通公仔,係眾多簽名中特別顯眼,嘻...可惜大會講明唔俾影相,搞到我無帶相機,唔係一定要影低呢!!

今日o既話動安排如下:

Nike Rockstar Workourt Hip Hop Dance (1 Hour)
Nike 舞動賽決賽
Body Combat (30 Mins)
Nike Cast Walk
Float N Flow (30 Mins)
Nike Rockstar Workout Sol (30 Mins)

以上有寫時間o既都係我o地要親自跳o既部份,其實跳完第一part Hip Hop已經無乜氣,不過warm up 過後全場氣氛都幾好,所有人即刻投入晒!!!!四種舞中我覺得Body Combat最用體力,不過亦係最易學,我跳完後特別覺得三頭肌好支力,我諗想減Bye-bye肉o既女士最o岩玩!!雖然跳到無晒你,但大會都好細心,安排o左水,乳酪,能量飲品,同美心新出o既蛋榚俾我o地保充能量呢!!另外,除o左有得同成千位女士一齊集體跳舞外,仲有Cat walk同Dance Competition睇,而嘉賓鄭融同廖碧兒都有各位表演,廖碧兒跳Hip Hop,佢身型一流,唔太瘦,骨肉均稱,跳舞又跳得好,加上笑容甜美,所以大受歡迎,我都不禁狂讚佢'好靚'呢!!!睇見咁多dancer同明星d身形都咁fit,我真係好羡慕,等我同Cindy完成呢個學期功課後,一定要相約emily去今次活動送o既健身中心coupon同跳舞堂試玩先得!!!

由於短短四個鐘學o左四隻舞,我而家已經唔係好記得d舞步係點喇,仲諗住今日贈送o既VCD中會有番今日教o既舞,點知得少少咋,噢...好想記番起d舞步呀,咁係屋企都可以自己玩嘛...嗚...真係可惜呢!!!!可能今日血液循環太好,所以而家呢一刻我兩塊面珠仲係紅卜卜,而兩手兩腳都仲好酸軟乏力,名副其實成身散晒喇,今晚實訓得好好...Anyway,今次活動$60又食又拎又有得玩,好抵,出年都可以再去!!!!Yeah!!!Let's Dance!!!!

今日o既贈品:
由世界知名o既靚仔Jamie King偏舞,歌手Rihanna唱o既舞步教學VCD
Nike膠水樽
Nike舞動派對閃燈襟章


4 則留言:

  1. 嘩! 妳好yeah 喎! 學左幾耐啊? 我好鍾意睇人跳, 自己就跳唔郁個隻.

    回覆刪除
  2. 哈,扮yeah咋,個event得一日o架咋,所以而家已經唔係好記得d舞步lu...不過有機會,遲d都想報堂學o下跳舞,郁動o下呢!!!!

    回覆刪除
  3. 我尋晚睇電視見到啦!  哈哈! 我幾用力咁睇下見唔見到妳啊!   

    回覆刪除
  4. 哎呀,我無睇到電視有添,哈哈!!!不過大會當日有張相影到我同我d friend o架,可惜我o地都無望鏡頭,而且仲唔係跳緊舞o架,而且張相唔俾得我o地,可惜無得留念呢!!!!

    回覆刪除