2006年4月22日 星期六

智能身份證

為o左份功課,呢幾晚都兩點半先訓,朝早八點起身,好辛苦...但總係做唔晒咁...唉!!!

中午同o左Honey去上水做智能身份證呀,困住自己成星期係屋企,雖然做完證我就番屋企,但都算係休息o左一陣...

又要努力喇!!!!!Aza Aza Fighting!!!


2 則留言:

  1. 我都做左智能身份證0刺! 我係銅鑼灣做既!都唔算太多人。影相前仲叫我照下鏡,梳個靚頭先。 唔知你做個時有無提供鏡俾你呢? 因為我有好多朋友影相0個個counter都無鏡提供架! 此外,要保重身體呀!功課雖然重要,但係身體仲重要呀!

    回覆刪除
  2. 有呀,我影第一張時都唔知有鏡照,係個職員見我第一張唔多滿意先提我話有鏡係度呢,不過我都係影o左兩張就OK,希望出o黎靚啦!!!! 我會注意喇,間中都有郁動o下,但呢幾日都真係馬不停蹄咁做呀...好支力呀...雙眼快盲都似喇...連日記都唔多得閒打,好慘呀!!!!

    回覆刪除