2006年4月7日 星期五

手記

好開心,原來已經有得聽비o既中文歌喇,我遲o左成星期先知喎!!!首歌叫'手記',意思話係'留在手心的記憶'...真難明...而且好hard sell呢!!!!

首歌旅律都幾溫柔,唔錯,未睇歌詞之前聽o左一次,비 d普通話認真...可愛,好明顯咬字唔正,所以我諗我都係聽得明少少咋...再搵歌詞,由於首歌未正式發佈,所以大部份人都係聽寫出o黎,有好多版本,其中我搵到個版本勁好少,又'饅頭''食神''球鞋',一路睇一路聽真係聽到呢d字,勁好笑,大家不防試o下(去我Homepage有得聽),包你笑彎肚皮!!!!

Pantach官網預告4月15日會發佈비首個中文MV喇,好期待呀!!!不過我係網上都搵到首MV(係我homepage入面 f favourite/f rain),唔知係咪d歌迷由製作特輯中剪輯而成,係MV中비教孫儷跳舞,仲可以點住비一齊跳,超羡慕!!另外中段有비o既solo break dance,o係MV導演o既訪問中,導演話佢覺得呢段令佢好難忘,因為비跳得實在太好,令佢好震憾呢!!睇完後我都覺好正,舞台上o既비真係無時無刻都咁型!!!!一定要留意!!!!









正經版歌詞
 
搞笑版歌詞
 
JYP JYP
放開手 放開手 放開手 rain rain
還你自由 還你自由 還你自由

眼看我們慢慢放開雙手 想不透
對你愛情面臨生死關頭   
多年相處片段浮現心頭 好難受
讓我看著你走 Yeah Yeah

曾經多溫柔   就浮現到滿頭
是時候   留著我的掌握就漫遊
曾經的哀愁   就飛揚到眉頭
是時候   對你唱不休


我們和平分手 我要還你自由
請你記住我的Pantech 在你手
Oh Yeah
在你難過時候 在你失意時候
請你記住他仍在你左右 做你的朋友

眼看你站在我失神的背後 想不透
我怕看到你的背影顫抖
我怕你也忍不到要回頭 好難受
比賽誰先誰淚流 Oh Yeah

曾經多溫柔   就浮現到滿頭
是時候   留著我的掌握就漫遊
曾經的哀愁   就飛揚到眉頭
是時候   對你唱不休

我 真想硬著心腸不回頭
找不到雨下的理由
你需要我回首
我 就算望穿秋水也不夠
想信你永遠的微笑也不夠
Oh Yeah
JYP JYP
放開 yo~ 放開 yo~ 放開 yo~
Rain~ Rain~(放你自由 放你自由)

眼看我們慢慢放開雙手(兇手?XD)
找不到(捨不得?) 對妳感情面臨生死關頭~
多年相處片段浮現心頭 好難受
要看著你走 爺爺~

從今後溫柔 
窮發酵的饅頭
是時候 XOXOXOXO溫柔
從今後哀愁 從飛揚的眉頭(?)
是時候  OXOXO


我們和平分手 我要還你自由
請妳記著我的OXOXO
在妳難過時候 在妳失意時候
請妳記著它仍在妳左右
做妳的朋友


眼看妳站在我食神的背後 找不到
我還看到妳的背影顫抖
我怕妳也忍不到要回頭 好難受
比賽誰先誰淚流 喔爺

從今後溫柔 窮發酵的饅頭
是時候 XOXOXOXO溫柔
從今後哀愁 從飛揚的眉頭(?)
是時候  OXOXO


我 只能硬著心腸不回頭
找不到雨下的理由
妳的心要我回首

我 抵抗頑強球鞋也不夠
想著妳永遠的微笑也不夠
(Break Down)


2 則留言:

  1. 我都係rain迷,真係好高興認識你呀! 呢首歌我都有聽呀!佢真係唱得好cute呀! 可能發音唔正既關係,我都聽到好多個版本! 不過我知佢好努力去唱,因為聽講韓文發音係無捲舌音! 突然要捲舌,真係好困難!佢都唱到不過不失,真係好厲害呀! 希望佢下次會唱廣東歌!    

    回覆刪除
  2. 비即係비,憑住佢o既勤力,無o野難到佢o既!!!!yeah!!!

    回覆刪除