2006年4月28日 星期五

黑~因為我今朝經曆兩年來首個日出,睇住天黑變天光...六點半先訓...

黑~因為我一直睡唔熟,七點幾,八點幾都醒過,不斷睇鐘,皆因我九點半要起身出去做Project...

黑~因為天陰落大雨我仲要邊擔'庶'邊拎住部好幾磅重o既電腦同相機出發,'庶'住部電腦仲多過'庶'自己!

黑~因為為o左呢個project麻煩到好多人...我相信我已經講o左好多句'唔好意思'同'麻煩晒'!!!阻人咁耐時間(一人平均阻45分鐘...)我自己都唔太好受...加上今日有好多'說話'聽(雖然言者未必有心,但我呢個聽者幾介意...)...唉...總之我都明我阻人咁耐唔係太好啦...

黑~因為今日progress麻麻,被訪者不投入,加上尋日1st interview o左幾位同學後開夜車改善個Prototype,點知可能係無訓呆呆滯滯,今日interview先發現錯漏百出,所以今日個interview似乎係幫我debug多過幫我Improve個Prototype,即係白做...

黑~在Poly工作o既細佬同幫我做interview o既朋友都唔得閒同我食飯,所以無食...

黑~拎住咁多o野番到屋企門口發現無帶鎖匙,好日唔出街的媽媽自己出o左沙田行街,幸好佢話十五至二十分鐘後番到!!!...我咁大個女第二次無帶鎖匙咋...點解偏偏係今日(睇怕都係我無訓覺有關...)

黑~等人開門期間無處容身!!街外落雨,大廈呢幾個月換厠所渠(超大工程),大廈無處不是工人、厠所渠、泥水+雨水+厠所水(?)+灰層...可憐我想係電梯大堂或走廊容身都唔係好得,周圍污漕到我唔可以放底手上o既o野,要拎住手提電腦,手袋同顯透o既雨傘呆站!

無咁黑~企o左十五分鐘,忽然睇到爸爸把聲(就好似救世主咁降臨一樣),原來我爸帶人番o黎了解換渠工程o既o野,所以我俾預期早入到屋!!!

黑~睇報紙時發現自己手震不能自控,只好平放係台面睇,另外成身肌肉痛,特別關節位,似乎係多日坐係度做功課有關!!!...仲有,手臂同膝頭出面不散瘀痕,似乎係新陳代謝減慢,長時間坐住血液唔遁環有關!!!!

黑~精神崩潰下我忍唔住喊,但又唔可以喊太耐,因為要做功課,連傷心o既時間都無,黑!!

黑~我仲有一個星期要同呢份功課死過!!!!

無咁黑~希望辛苦過後可以瘦多幾磅...纖體o既代價真大...唉...


2 則留言:

  1. 真係好好好好.........................................................................好黑呀! 你真係好可憐呀! 每當我感到氣餒既時候,辛苦既時候,想哭既時候,我就會想起阿rain,之後我就會成個有活力番! 不如你都試下呀!

    回覆刪除
  2. 多謝你呀!!! 嘻,我房入面有rain o既poster,有時對住電腦太耐,我都會望佢幾眼o架,哈!!!! 真希望快d交功課前唔好再咁黑仔喇!!! Aza Aza Fighting!!!!!

    回覆刪除