2006年5月24日 星期三

嘻嘻哈哈食咖喱

好開心好開心好開心!!!!煩完d麻煩事後出o左去尖沙咀同
我班好姊妹上重慶大廈食咖喱,不過今晚我覺得d咖喱味道普通o左,唔知係咪無o左第一次食o個種新鮮感呢!!!!

今晚出席人數係7人(大姐會有10人),無錯,又係7個,成日都係咁o既!!由於上次見面已經係三月初,所以大家都好一段時間無見,今晚個個又可以一齊吱吱喳喳嘻哈大笑,特別熱鬧,好開心呢!!!!今次見面大家都有追問我搵工情形,老實講,近排朋友/blog友都好熱心幫我,我真係好感動,覺得自己好似變o左電車男咁...哈哈,真係好多謝大家咁關心呢!!!!!其實除o左我,Betty,Clok,Cindy都正計劃或將會有新開始喇,睇見個個都更上一層樓,真係好喇,我都要加把勁!!!!

食完飯Betty同Karen就派佢o地去雲南旅行買o既手信俾大家,手信係一個富民族色彩o既掛飾,上面寫住d象形文字,(好似係來自世上(?)/中國(?)唯一仲保留象形文字o既民族o既),我抽到o個個寫住"天天開心",無錯,呢樣o野真係好重要,希望我都做到天天開心,哈!!!之後,Cindy同我o地玩o左個簡單o既九型人格測驗,聽聞幾準,但我o地玩o既係簡單version,經分析,我係九號人格:

第九型-和平追隨者(和平型):和平型的人性顯得十分溫和,不喜歡與人起衝突,不自誇、不愛出風頭,個性淡薄。想要和人和諧相處,避開所有的衝突與緊張,希望事物能維持美好的現狀。忽視會讓自己不愉快的事物,並儘可能讓自己保持平穩、平靜。一般的和平型有以下特質:
 溫和友善
 忍耐、隨和
 怕競爭
 無法集中注意力,有時像夢遊
 不到最後一分鐘不會完工
 非常倚賴別人的提醒
 注意力集中在細節、次要的事
 對大多數事物沒有多大的興趣
 不喜歡被人支配
 絕不直接表達不滿,只是陽奉陰違
 當有壓力時,會變得被動、倔強、頑固甚至憤怒地還擊
 到他們發怒時,可能已是相隔了一段時間,他自己也可能無法確定真正的原因。

最後,我借我收到o既手信祝有睇我blog o既朋友們都"天天開心"啦!!!!


4 則留言:

  1. 印象中我都係和平型呢

    回覆刪除
  2. 9號仔都幾襯你,right?

    回覆刪除
  3. 係呀係呀,我覺得我o地四個都係同一類人呢!!!!!!哈...物以類聚...

    回覆刪除
  4. To Menu: 係呀係呀,我覺得我o地四個都係同一類人呢!!!!!!哈...物以類聚... To 仙廸: 的確幾準呀,我其實覺得自己有努力令自己性格強d o架,但可能性格o既o野唔係想改就改,所以強極有限...哈哈!!!!你那個分析亦好襯你,一睇個分析就已經諗到係你o黎呢!!

    回覆刪除