2006年5月30日 星期二

拍拖有乜地方去呀?

今晚約o左Honey食飯,我o地去o左和民食,雖然味道唔錯,但價錢貴,我o地叫o既份量我Honey一個人都食得晒,所以佢食得唔飽呢!!!之後我o地係附近行逛o左一陣又再去食粉麵!!!聽日係公眾假期,Honey唔使番工,但我下午又要去做節,今日諗o左成晚都唔知聽日有乜做好...又無戲想睇,沙田旺角又成日行,究竟有乜好做呢~似乎我o地兩個都無乜生活情趣...

6 則留言:

  1. 我未拍過拖(講係0黎失禮晒!) 但係唔係兩個只要見到面,去邊都無所謂既咩?(好肉麻!)

    回覆刪除
  2. o岩o岩開始o既時候都可以咁講o既 ,但耐o左後都真係要成日為搵節目而煩惱o架!!!!

    回覆刪除
  3. 係唔係得你一個諗節目呀! 咁佢有無俾意見呀? 雖然我無拍過拖,但係我知有d男人依賴性好強。如果經常係女性諗節目,咁!佢就會依賴你,以後都唔諗架0刺!

    回覆刪除
  4. 哈哈, 一時時啦,其實我同佢都好懶諗節目(我其實係一個幾悶人o既女仔,哈!!),就算諗到,有時都會互相ban對方,哈哈,好似我鍾意唱K,但佢最唔鍾意,所以我提議親都會ban我!!!同樣地,佢鍾意食自助餐,特別係韓燒,但我就覺得好熱氣,所以我又會ban佢!!!! 不過講真,好似你約friend出街咁,唔係旺角就係尖沙咀,再唔係就港島區o既銅鑼灣或新界區o既沙田,o黎o黎去去都係o個d地方,只係朋友可以次次唔同,所以無咁悶,而拍拖就次次都係同一個人(講到我好似想同好多個咁o既...哈 !),所以好難唔悶呢!!!

    回覆刪除
  5. 你咁講我都明! 咁又無發掘一d新旅遊點呀! 我雖然係香港人,但係有好多地方我都未去過! 例如離島呀!十年都唔去多一次! 妳又可以同佢一齊是但係地圖指一個地方,然後一齊去!呢個遊戲我想試好耐!我覺得幾好玩架! 不妨試下呀!

    回覆刪除
  6. 你呢個玩意又幾得意喎,都可以試o下!!!!!哈!!!

    回覆刪除