2006年6月4日 星期日

清爽髮型

今日終於係屋企附近再剪過!!!!如果講尋日我剪o左三成髮,睇怕今日剪o左有一半...!!!!!真係一d都無誇張,因為個師傅見我頭髮厚(但佢唔知我其實尋日已經剪薄o左...),於是揭開我外層o既頭髮,剪掉我低層o既頭髮,剪到只剩下大約1cm o既長度,佢呢個舉動其實都幾嚇人,我都係第一次咁樣俾人剪走咁多頭髮!!!!!!!!!

而家髮尾短o左,(雖然我仲想短多兩寸,好奇怪尋日同今日個師傅都係將髮尾剪成V形,唔知係咪今年流行呢????)摸上手真係少o左好多煩惱絲,好清爽,成個頭輕晒,感覺好正,哈!!!!!不過我有少少膽心我埋在頭頂內o既(手產)青頭長長o左會唔會叉出o黎俾人發現呢...



7 則留言:

  1. 哈哈,表達得清唔清楚呀???

    回覆刪除
  2. 個師傅既堅持係啱既!妳的而且確係唔適宜短髮!而家呢個長度就啱啱好!(好靚女呀! ) 我d頭髮都好厚好多同埋好易翹起!(天生好難教既人!) 所以我就決定keep短髮!(Rain Rain d頭髮隨時長過我!) 因為長頭髮既時候,我就好似戴住張地氈係個頭上面咁!又熱又焗!而且又似掃把咁叉開晒! 而個師傅係入面剪短剩低1cm既舉動我都有試過!唔會叉出黎!放心0刺! 而後面剪v形髮尾,係想妳個髮剪出黎無咁"娘" 一個字"型"!    

    回覆刪除
  3. 係呀,雖然我都唔sure係我d頭髮粗定係真係多所以先咁厚,但頭髮厚真係好麻煩,我又唔鍾意負離子o既直髮,所以好多時都迫住要紮辮,仲要用好多髮夾,搞到好似好細路咁!!!!其實我都想唔紮辮o架,但我d髮質好粗好硬,gel 極都唔聽我話,而家係朋友間,束馬尾已經成為我icon咁滯喇!!!

    回覆刪除
  4. 個髮型都幾好,有新鮮感,仲覺得大個女左呢! v shape係因為想個髮型有層次感,d stylist時時都咁講的...  

    回覆刪除
  5. 你的description好得意﹗新look quite good ar﹗

    回覆刪除
  6. 今次大姐會活動你病o左o黎唔到,見唔到我個新look,你快d病好啦,下次大姐會活動要見到你呀!!!

    回覆刪除