2006年6月8日 星期四

電視精

今日好忙,忙出街,嘻!!!一朝早我陪o左媽咪出去尖沙咀,去o左一間都幾多人食o既麵店,好似叫公和XXX,佢d麵幾特式,我試o左個麻婆豆腐糙米線,OK啦!!!之後我就帶我媽行海港城,不過行o左一個鐘我媽就話支力,不過難得同我媽出,所以我都夾硬拉佢去埋新港中心行街!!行到入去DMop,聽到有個小朋友o係度扭計,一望之下,原來係林曉峰、康子妮同佢o地個仔仔(應該係細o個個!)喎,哈!!!

夜晚同Peggy, Fanny,Alon食飯,除o左講番大家近況同之前份final project d o野外,成晚話題都離唔開娛樂圈,哈,因為我同Fanny都係電視精,睇好多韓劇,而Alon就因為工作關係,所以對呢方面認識好多,成晚我o地就係咁不斷講電視劇同戲,可憐Peggy可能有少少俾我o地悶親呢!!!不過今晚我覺得好開心呢!!


沒有留言:

張貼留言