2006年6月12日 星期一

有心思o既結局

火舞黃沙終於做完喇!!個結局幾好睇,睇到我好感動呢!!!!

其實成套劇我一路都有追,中間我估大約miss o左兩三集啦!!!我覺得套劇第一同最後呢集都拍得好好睇,睇得出編劇o既心思,黎姿同林保怡個角色大團圓,好似金枝欲孽延續咁,真係好感動...至於中段呢就普通啦,好多計謀,多到又亂又唔明,miss少少都唔明個角色做緊乜同為乜!!!其實呢套火舞黃沙算唔錯啦,但可能佢放成千萬去拍,d人又有好多expectation,所以先會有比預期差o既感覺吧...

P.S. 原來而家下午有多啦A夢睇,但大雄媽媽把聲唔同o左呢~


2 則留言:

  1. 我呢幾日都幾忙,夜晚都唔0係屋企,到今日放工後先睇番大結局。 呢套戲雖然外間有好多批評,但我都有追佢架,同你一樣,嘻。我都欣賞套戲既實景,故事,套戲其實好多對白,好易追唔到講乜。個結局真係幾好睇,春分勁勇敢、偉大,套戲想帶出女性放棄舊有保守觀念,女性新思想,有意思呢! 女人真係唔易做呢!

    回覆刪除
  2. 係呀,女人唔易做,但今日我睇"男人之苦"時都覺得男人幾苦...自己唔得又唔敢講...劉松仁做到o個種苦男人/小男人o既感覺,好搞笑!!!

    回覆刪除