2006年6月11日 星期日

麵包鴨?!

大家會又有活動喇!!!今次都係第一次o係APM舉行大姐會生日會!!!首先我同Athena同Cindy早到少少去行街,之後大約七點就同Emily去到"King & I"等Bess同Clok喇!!!!今晚簡真係手信大集匯,因為Athena,Cindy同Clok先前都去完旅行,而我就將之前一年o既相燒o左做VCD派俾大家!!!!Athena o既上海手信係一對對好可愛o既"婆仔鞋",Clok o既日本手信就係好搞鬼o既Sushi Pen!!!至於今晚餐晚飯我o地就食o既係泰國o野,其中Clok猛叫我o地一定要點"麵包鴨",哦~原來係一味咖喱雞,佢係用一個木製o既鴨型兜裝住,我一睇就諗起小朋友o既鴨仔啖罐,哈哈,至於味道呢,OK啦!!!食完後仲有甜品,因為Cindy o既上海手信就係朱古力,佢仲特地溶o左d朱古力親手整過,變o左好可愛o既麵包超人樣呢, 而今日Clok又去o左學整朱古力,所以我o地又有美味o既貴價朱古力食,真係大飽口福!!!至於今次生日主角Cindy o既禮物就係一隻好靚靚o既戒子,雖然佢平時無戴,但希望佢肯嫁俾大姐會為奴為婢,鍾意隻戒子同多d戴啦!哈哈!!!之後我o地傾到差唔多十一點先走,今次話題仲提到買樓呢,似乎我o地真係唔認大個都唔得喇!!!!臨走時係APM見到勁多人睇緊波,原來仲有十五分鐘完場,於是我就拉埋阿Bess陪我一齊湊熱鬧!!!!!

呢場係荷蘭對塞黑,我最鍾意荷蘭,因為件波衫夠搶鏡,哈哈,至於人呢,我只認得雲達沙一個,因為八年前睇世界盃認得o下...至於場波呢,一o黎我唔識睇,二o黎我企係人群中,我覺得其他人o既睇波反應仲好睇,每次成場人一齊起哄真係好震撼,氣氛幾好,就算我唔識睇波都會因為咁大班人一齊睇而好易投入個氣氛(無錯,係投入氣氛,唔係投入場波!!!!)...每次人群歡呼嘆息我都忍唔住覺得d人反應好好笑呢..哈哈!!!


2 則留言:

  1. 多謝大家為我預祝生日呀,多謝大家既禮物呢... 我都唔識睇波,睇到佢地咁興奮我都會被感染架。似乎人人都被世界杯迷住了...

    回覆刪除
  2. 我忽然諗起當晚我o地無蛋榚,所以唔記得唱生日歌呀,而家唱番先~ Happy Birthday to You, Happy Birthday to You, Happy Birthday to Cindy, Happy Birthday to You!!!!

    回覆刪除