2006年6月26日 星期一

世界盃

世界盃都開始o左幾個星期喇,剛開始時我試過用軟件網上收睇,但唔成功,可能因為被我的上網公司block了!!點知尋晚Menu話我知另一個網上電視軟件可以睇到,於是我又試o下得唔得,結果畫面流暢,我仲可以邊睇邊同Menu同May三人會議討論靚仔o既碧咸,哈哈,咁樣網上睇波又幾好玩!!!

英格蘭場波打完已經一點,之後三點再起身睇荷蘭對葡萄牙!!好彩有得網上睇,因為我honey都話呢場波幾好睇,又多埋門起腳又多黃牌紅牌,最重要係我鍾意o既荷蘭輸o左,之後無得再睇佢o地!!!哈!!睇訓少少都抵!!!


4 則留言:

  1. 講到呢場葡萄牙對荷蘭,真係又激氣又好笑。激氣既就係c朗俾人踢到出左場,簡直係離晒大普!(心痛死我,唔知下一場可唔可以踢!) 好笑就係打交仲多過踢波,見到費高用個頭頂人0地,又見到佢0地一大班人你推我我推你,好似小朋友打交,都唔知係唔係比賽!

    回覆刪除
  2. 係呀,我都覺佢o地似小朋友咁!!不過我睇唔到費高用高頂人呀,都係今日睇報紙先知呢!!!

    回覆刪除
  3. 我想問問點樣可以用軟件網上睇呀! 教0下我呀!(我家姐好有興趣)

    回覆刪除
  4. ok左!但係整完之後都係唔識攪。可能全部都係鬼鬼字吧!我完全唔知講咩! Anyway,thanks!

    回覆刪除