2006年6月1日 星期四

心中發毛

窗外佈滿團團轉o既蚊滋,好恐佈,由於屋企大廳隻窗太遲先關,於是就俾好幾十隻蚊滋侵佔,情景好恐佈,深深感受到咩係"心中發毛",冷顫都打o左幾個,實在太太太恐佈喇!!!!!好彩d蚊滋無係屋內周圍飛,只係係窗邊遊走,而且都唔係太大隻,最後我同我妹合力清理晒佢o地...但我仲係覺得好得人驚!!!!!

=========================================

唉,yahoo email個server又short o左,我check唔到email,變相搵唔到工...,因為我習慣睇求職網時將所有想apply o既工email晒去自己email,之後先一次過apply,而家入唔到email,真係麻煩呢!!


5 則留言:

  1. 呢家真係落緊好大雨, 今晚本來約左may去游水架~~~~

    回覆刪除
  2. 睇o黎你今晚都唔使游喇,唔止大雨,仲打晒雷!!!!!落雨都落o左好多日喇,唔知幾時先停雨呢!!!!!!!!!!!?????????

    回覆刪除
  3. 妳屋企有蚊,我就有一群群既飛蟻! 仲要揀正食飯時候。 成地都係飛蟻翼,同埋死屍! 死唔去個d,係地下爬下爬下!又怕踩到佢,真係煩!

    回覆刪除
  4. 端午節那天,我房窗外都有好多蚊 滋呀,好在落雨冇開 窗,俾佢地入左來就煩喇! 而今晚屋企都有飛蟻呀,即刻開冷氣就冇事喇! 記得住hall時,每逢濕漉漉的時候,黃昏時都有好多好大隻的飛蟻架,好恐怖呢! 仲要死左好多0係toilet,好核突呀!

    回覆刪除
  5. To 落在我心的小雨: 我自從今朝見到咁多蚊滋我就一直唔敢開窗喇,所以夜晚無俾飛蟻侵襲,好彩!!!! To 仙廸: 廁所內屍橫遍野o既情景我都好深印像,諗起都毛管"棟"呢!!!

    回覆刪除