2006年6月21日 星期三

Lucky 7!

時間眨o下眼過o左七個年頭喇!!今日係我同honey o既特別日子,雖然Honey請唔到假,放工後比較支力之餘仲要未病好,但好彩佢都仲有精神陪我食番個西式大餐慶祝,都咁多年喇,大家又懶,就算慶祝得簡單d都開心!!!哈!!

我o地大約七點幾出到沙田,之後就上七樓搵o野食,其間見到余慕蓮之外仲發現呢層樓原來開o左個"Starry Garden",個公園仔入面有遙遙椅,噴水池同樹,全部掛滿燈飾,我o地去到時剛入黑,好靚呢,唔怪得叫"Starry Garden",咁靚當然有影相啦,如果呢度早開七年,咁我o地又有多個好去處喇,至於而家...咁多年喇,仲點會咁有情調去公園散步喎,哈!!!!之後,我o地繼續搵o野食,本來有間印尼o野好多人食,我o地都諗試,但Honey喉嚨痛,所以最後無去到,去o左A1 Restaurant!!呢間o野開o左好耐,但我o地一直無食過,其實尋間都有上網望過其他人o既comment,今日一去,果然無錯,呢度望落好有情調,但實際上入面好嘈吵,坐位好迫,同隔離位好近,無乜空間!!!至於晚餐就有沙津bar,餐湯(個綠豆忌廉湯幾好味!),主菜,甜品bar(唔好食!!!)同餐飲!!!我叫o左個鴨胸鵝肝配局薯,honey叫o左什扒餐!!!咁o既價錢份量點可以唔多呢,不過味道同環境認真麻麻!!Anyway,開開心心食完飯後我o地就番屋企喇,呵呵,呢個特別日子係咪過得好簡單呢!!!!

P.S. 其實我homepage同我blog上星期就改o左background,其實個background係關於今日呢個特別日子o架,由於唔想寫得太揚,所以我講o左俾我Honey知後佢都係睇唔到...哈...


5 則留言:

  1. 拍拖7週年?幾時結婚先!如果妳結婚一定要請我飲架! d野食個樣好似怪怪地,見到我都唔係好想食!

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀,你7年,jenny都6年,睇來我就來做姊妹喇! 7年都可以去starry garden拍拖架,唔使怕羞呢!

    回覆刪除
  3. To 落在我心的小雨: 哈,事業都未有呀,點會有錢結婚呢!!況且我未去過朋友結婚飲宴呀,所以我要等我朋友(Cindy,Jenny...係你o地喇...)先,呵呵呵... 相中係沙律同湯+麵包,主菜o既相係我honey手機,仲未send俾我,遲d補番!! To 仙廸: 你"年資"淺d呀,去Starry Garden應該好feel d!!

    回覆刪除
  4. 係咪同你去starry garden先?! 應該幾好feel,哈哈!

    回覆刪除
  5. 好sweet sweet ar~~~ your pic is very beautiful ar~~

    回覆刪除