2006年6月18日 星期日

開心爸爸節!!

祝我父親大人日日都快快樂樂,對住我呢個"新"牌仔唔好咁勞氣(雖然我知佢其實好開心有得發表佢老練o既駕駛經驗...哈...
)!!!

今日lunch去o左川滬食飯,本來我大大聲話要俾錢,點知埋單時先知原來我唔夠cash...我本來滿有信心夠賣單,但完來我唔記得我尋日用o左一百蚊增值八達通,所以搞到唔夠錢,失禮,失禮!!!!不過我估我偉大o既爸爸唔會介意...嘻...

今日除o左係爸爸節外,仲係我婆婆農曆生日,所以今晚要去o左酒樓食晚飯!!!由於我想去旺角睇電話,所以成家提早三點出門口,由我駕車出去!!!點知去到吐露港時遇著狂風雷暴,由於駕駛技術有限,所以俾我爸'訓導'o左好耐,最終為安全起建,都係改由我爸駕車...!!!!去到旺角,我同我爸去o左先達,而媽同妹就去旺中shopping,不知不覺,我同我爸係先達流連o左個半鐘,最終格到間最平d sales又幾好服務o既買o左我最近上網留意到o既日系Docomo FOMA smart phone, 雖然俾個sales講笑話我父親節唔係買手機俾爸爸而係自己買,但我知我爸同我行先達都夠佢開心,因為我爸不嬲都鍾意睇電腦/科技產品,我有玩具等於佢有玩具,哈哈!!!!!

除o左我有收獲外,我妹同媽都有買到衫,真happy!!之後我o地就去石籬邨,因為我舅父識人,所以今晚餐飯既好味又大碟,有黃金蝦,八寶鴨,佛跳牆,仲有一個超大壽包(入面蓋住o左六個正常size壽包!!),個個食到肚都突埋出o黎...!!!!!今日真係好開心呀!!!!



呢部就係我部新大牛龜手機, M記M1000


Spec: 2.9寸mon, Symbian 7.0 UIQ OS (即smart phone, 可以睇word/pdf/ppt/zip/excel), Bluetooth (support stero bt headphone), 3G, 130萬象, mp3 ringtone, wifi (即可以上網), 同埋係日本DoCoMo FOMA手機, 有日文menu,可以學日文,哈!!!!係就係樣衰少少,大牛龜成168g重,但如果佢樣靚d就唔只我而家呢個價囉!!!...而家賣單只係$2080,咁o既spec真係好抵,最衰今日無買到轉插(因為日本機,所以個插得兩隻腳),所以未叉電未有得玩新機!!!)


9 則留言:

  1. 買左新手機? 太好喇,下次出來時就可以一齊bluetooth send得意野,你快d搵多d得意ringtone同screensaver la. 部電話都幾抵喎,你張相show唔到喎,不過我上網睇左喇,個樣都ok啦,下次出來時玩下佢先得...恭喜你又可以幫部電話搞花樣,好似睇片,聽歌...

    回覆刪除
  2. 係呀,我又有新"玩具"喇,今次呢部機d function比上一部多少少,我最想學識點用佢上網呀,呢幾日又有排玩,yeah!!!!!! 補充句,本來我都有consider N記6708,佢個spec同我呢部好似o架,但仲要少o左wifi, 只係個樣靚d同埋係大牌子,但就要$35XX咁貴喇!!!

    回覆刪除
  3. 我覺得個壽包好得人驚呀! 而個電話呢?...........................嘛嘛靚0刺!

    回覆刪除
  4. 係呀,個壽包上台時我o地都嚇一跳呀,哈哈!!!!!! 呢個電話的確係幾醜怪,但無法,唯有只睇佢d function啦,哈!!

    回覆刪除
  5. 妳就好啦! 又嘢玩啦!  又有得食, 尋日我都係同我舅父做大生日, 所以一大班人慶祝父親節, 成四圍枱人啊,  妳部手機係docomo啊,  始終唔係比香港用, 有咩好處啊?

    回覆刪除
  6. 我覺得佢最大好處係平同有wifi,而且個Mon超大,我最鍾意用手機見片...哈...只係而家仲未有工番,未有得應用住,哈哈!!!!

    回覆刪除
  7. 部機的確幾超值ar,係咪推機黎ga? 個壽包真係嚇人一跳呢﹗

    回覆刪除
  8. 唔係推機呀,但個mon係touch screen,所以打電話有少少麻煩!!

    回覆刪除
  9. hello.我是一個過來人 撞見你的 log標題幾特別!唔知道你可唔可以教下我呢!我連標題底色都唔知道係邊度改麻煩你可以教教嗎?

    回覆刪除