2006年6月28日 星期三

Yahoo Email又Down o左!!

可惡o既Yahoo Email又down o左,要搵工o既日子無o左email真係好煩!!!!仲用o左我成日時間不斷又開又close IE咁試入yahoo email account,但都唔成功,激氣!!!!!!

我其實有其他account,但因為我慣o左所有application用yahoo,我所有聯絡都係yahoo,所以唔想亂轉用其他account send application...但我個yahoo實在成日有問題,再咁落去,睇怕我直頭要轉用另一個gmail喇!!!唔知gmail會唔會穩定d呢!!!!????

試account其間上網睇o左"獨家試愛",都幾好睇,不過我唔多鍾意結局,好唔同意唔理將來,只顧眼前呢個觀點!!!!


7 則留言:

  1. 咁先附合佢的片名 - 獨家試愛呀, 乜都試下, 亦好反映現實。

    回覆刪除
  2. 咁又係~其實我覺得叫得'獨家試愛',K場o既戲太少,唔夠貼題!!

    回覆刪除
  3. 今日看到關於名藝人, 令人心酸可憐的事, 有人知道是真的嗎? 最初的來源 : true story 已被 closed, 大家唔快d睇, 可能連這個當時人(Spicy)的blog 也會被 block. ************** http://hk.myblog.yahoo.com/jw!kTXrV3mAFRrUaj8qWAx7cm0xzg--/article?mid=92&prev=97&next=80   quote from : Spicy的天空 ************** 給 Niki(周麗淇)的信: 妳的哥哥令我患上了抑鬱症......... 2006/06/25 16:41:32 Dear Niki: 妳也許已經忘記了我? 妳當時好可愛, 只是一個中一?學生妹, 但已生得很漂亮! 妳姊姊Kathy當時已是我偶像! 而Kathy?細佬, 即妳哥哥, 是我當時?男朋友! 當時他是一名男PR, 我是一名大學生, 他徹底改變了我的一生! 後來他還迫我返夜總會幫他還賭債... 呢段慘痛?經歷, 相隔十年, 依然令我經常發惡夢... 自殺過無數次?我, 生存只為我 ?父母家人! 但到今天他們依然不原諒我, 不接受我... 我本應因為妳哥哥而憎恨妳們倆姊妹, 但我偏偏十分十分喜歡妳們倆姊妹, 真的令我很難受, 很矛盾......... 我並不打算破壞妳們兩姊姊?星途, 只是藉此發洩我心中這十年來?怨恨...... 希望妳們可以有少少諒解我??? Gob bless you & yr sister!

    回覆刪除
  4. 我都試過開唔到 yahoo mail啊, 不過好快就ok啦! 我邀請左妳呢我個msn啦! 妳開機就見到我啦!

    回覆刪除
  5. 上網睇"獨家試愛"? 我都想睇呀,可否俾個address我?

    回覆刪除
  6. 我都有睇獨家試愛!攪到我怕左結婚! 諗諗吓.........唔結好過結!

    回覆刪除
  7. 係呀,睇完的確令我覺得婚姻唔可靠o既感覺呢!!!

    回覆刪除