2006年6月3日 星期六

未解決!!!!(呢個標題出自我honey!!!)

今日我上o左深圳,記得我上次提過我好想剪頭髮,今日終於有機會喇!!!!上到去首先洗頭,原來呢度興洗頭時做埋按摸,一洗就半個鐘,都算按得幾舒服!!!到剪髮喇,開頭本來有一位師傅幫我剪,點知佢俾一位女士搶走o左,於是就換o左另一個,呢兩位師傅都不約而同咁建議我唔好剪太短,但我己經keepo左呢個咁長o既長度好耐,夏天到,真係好想剪短五寸清爽d!!!!點知個師傅聽完我意見後話唔好,話我頭髮又多又厚,建議我剪有層次感o既髮型,咁我唯有信佢啦!!!!剪完喇,一照鏡,點解後面仲係咁長o架???好似無剪過咁,層次感係有,而且都有偷薄度我把厚頭髮
,手勢又唔係唔好,但我明明想短d嘛,短到o岩o岩紮到辮就得...於是我就同師傅講要短d,但佢好堅持,仲話我剪短唔好睇...爭辨o左一陣之後,我最終都係決定投降!!!真估唔到呢度d師傅咁有原則咁堅持!!!!

其實今次唔係第一次,之前都有師傅唔跟我要求剪咁短,但絕對無今次咁離譜,髮尾長度真係好似無剪過咁,實在激死我,唔通o係髮型師o既專業角度之下,我真係適合長長頭髮????!!!!!好彩今日都係用左$50, 雖然個頭唔係唔靚, 但我真係好想短d, 而家件事未解決,睇怕聽日都係o係香港再剪過...貪字得個貧...嗚...


6 則留言:

  1. 我暫時都唔敢上深圳剪髮!! 況且我連旺角果d都唔敢剪, 都係去相熟的好

    回覆刪除
  2. 經過呢次經驗,髮型呢樣o野都係唔好亂咁俾人剪好d,哈!!!!

    回覆刪除
  3. 旺角剪頭髮 OK wor, 有平有貴, 以前剪開 68 蚊, 不過上次去, 佢座地起價去到 88 蚊 (我唔係介紹多o左 20 蚊, 而係明明佢寫住 68 蚊, 都收我 88 蚊, 好明顯係睇人收費). 結果, 我就去另一間朋友介紹的, 剪頭髮要 128 蚊, 但好好手勢, 連我咁難搞o既頭佢都剪到好薄!  

    回覆刪除
  4. 等我下次再留意o下其實o既先!!!其實我近幾年剪髮都會電髮或染髮,所以次次都幾百蚊,好貴,雖然今次剪髮前後用o左$50同$76蚊,但夾埋都係百幾,已經覺得唔太貴lu,哈哈!!!!

    回覆刪除
  5. 我0係tst剪都ok, 都係80幾-百幾不等... 不過我有時都覺得揀師傳唔易架,起碼我都而家都冇一個固定的幫襯啦!

    回覆刪除
  6. 我其實有固定o既師傅o架,但佢收費太貴,所以唔想再幫襯呢!!

    回覆刪除