2006年6月7日 星期三

魔鬼電話

我今日收到
魔鬼來電,呢個魔鬼就係來自我先前有offer o既大公司,佢又同我講話佢幫我講得掂數,話我可以轉軚accept番個offer!!!!!收o左線後我真係有少少動搖,因為我兩個星期以來再無收過任何叫我interview o既電話,我想入o個間logistics公司亦未有任何回音,真係有少少灰,亦令我再次懷疑當初reject offer o既決定係咪正確!!!!!

不過...好快我就諗通o左,可能係我先前搵工太順利,由我完成功課到搵到工只係短短兩星期,而家其實只係一個月o者,唔使咁快灰心,工唔係得一份嘛!!!!所以我決定add 呢個魔鬼o既電話落手機,下次見到就認得,唔好再接!!!!!


2 則留言:

  1. 呢個魔鬼電話係你一支強心針,來緊搵工都會有信心d、順利d! 俾心機呀!

    回覆刪除