2006年6月13日 星期二

冬陰公湯

呢兩星期個心都不斷期望會有電話搵我叫我interview,但點解每日除o左我honey惡作劇電話扮約我interview外(我真遲早狼來了,真係有人打o黎俾我我都當係我honey玩我而白白錯失機會...)就無任何電話喇...真係等了又等,等'你'等到我心痛...!!!!

雖然天氣唔好,但為免日夜'屈'係屋企悶悶不樂,所以今日陪我媽去o左沙田行街,買o左兩件靚睡衣俾我爸,仲o係西田超巿買o左盒即食冬陰公湯,雖然廿幾蚊幾貴(泰國o野一向好鬼平o架嘛!!),但以我咁鍾意冬陰公,試o左咁多冬陰公味食品o既經驗,呢盒即食冬陰公湯真係好好味,好正呢!!!yummy!!


沒有留言:

張貼留言