2006年6月24日 星期六

巴士奇遇

今日同honey出旺角,最主要目的其實係去先達換番張TFCard!!!同之前出街一樣,我Honey會係佢屋企附近o既總站先上車,而我就相隔一陣後出門口行去我家附近o既車站上車Join佢!!!見到車到喇,"咦?車到喇喎,honey仲未打俾我叫我上車,即係唔係呢架車啦!"我心諗,於是我無上車,再等下一架,點知就係呢個時候Honey打o黎問我:"你去o左邊呀?",我話:"我咪係車 站囉!","o下!!"!!!!!!原來honey竟然唔記得打俾我叫我上車,我於是好嬲,因為之前試過連續兩架車,佢唔打俾我我又點知honey係唔係架車度喎,今次仲係多年o黎第一次兩個分開車坐,真激氣...於是我只好好氣憤咁上下一架巴士,出到去旺角先會合,係車上面我仲猛o係度諗應該點"處置"honey添!!!

奇怪o既事發生喇!!!!當巴士駛到窩打老道時,忽然有一位巴士司機o係路中攔截我坐o個架巴士,原來係巴士壞車,d乘客要轉車過o黎!!!望真d,架車原來就係我Honey坐o個架,於是我即刻打手提俾佢confirm,原來真係喎!!眼見好多人上巴士,我都有少少拍Honey上唔到車,但好彩後尾都上到,但我o地只可以遙望!!本來我想'掘'住佢o架,但唔知點解我忽然消晒氣,做口形鬧佢時竟然引唔住想笑,但又唔笑得,因為怕其他人望到以為我係傻o既!!哈,我望到我honey都有好似我咁忍笑呀,真係辛苦,哈哈!!!估唔到本來分開坐兩架巴士,最終又坐埋同一架...我同honey都覺得好玄妙!!!

落o左車,本來plan好要惡o既我當然惡唔出啦,之後我o地就去o左沙嗲王,因為我想用o左就到期o既coupon,所以叫o左好多o野食,但天氣實在太熱,間o野d冷氣好弱,食得好唔舒服!!!之後行街買手機貼紙換TFCard,最後都支持唔住咁熱o既天氣去o左新世紀,大約五點幾番到屋企,係火車站仲見到中學同學Sheep,好耐無見呢!!


4 則留言:

  1. 註定你地要一齊啦﹗連個天都咁幫你地﹗haha!

    回覆刪除
  2. 真係好神奇呀!!!!!!!!!!!!我同我honey都無法唔咁諗,哈!!!!!!! 不過千祈唔好有下次,下次我BF再唔記得打俾我我一定唔放過佢,哈...唔係次次都咁o岩遇到壞車!!!

    回覆刪除
  3. 似乎呢排興壞巴士! 我同我家姐一齊等左半個鐘頭先上到既巴士竟然行行下壞咗!真係俾佢激到噴血! 既然個天都想你0地一齊,順應天意,結婚0刺!錢同事業根本唔係問題

    回覆刪除
  4. 可能天氣太熱o卦,所以成日壞車!! 哈,我都想事業同錢唔成問題呢!!!

    回覆刪除