2006年7月3日 星期一

ERP,CRM,SAP,ORACLE,DW/BI...

八點幾起身裝身出門去灣仔見工,尋晚上網知道係細公司,上到去得番老細一個,其他consultant出晒去,所以老細用o左好多時間講解份工o既資料,好似ERP,CRM,SAP,ORACLE,DW/BI...仲有好多好多terms...份工其實係要CS background,加上呢份係我in o既第一份同類型工作,所以自己都唔太了解份工其實係咩!!!聽完講解後,老細忽然俾份個半鐘長o既SQL workshop我做...唉,我學database已經係三年前o既事,而家咩都唔記得,最後交白卷咁滯,心都灰晒,因為本來傾計時我覺得自己都有d機,奈何而家最basic o既database skills都show唔到俾人睇,都係算啦...!如果我要o係呢方面發展,我似乎要revise番以前d電腦notes先得喇!!

番到屋企食完外賣冷麵,沖完涼後又收到interview電話,所以聽日又要出灣仔...但我呢幾日無乜心機咁,似乎唔在狀態...有少少唔想見咁...!!!不過,自從我revise o左我resume後,似乎真係多o左interview呢,多謝clok!!!!Resume中其中一樣改動就係我o既相,Clok話太細個會令人覺得唔pro,所以我改o左張由專人化妝後影o既,而家應該望落去pro好多!!!

下午三點幾同媽咪睇真人版小丸子,我其實約o左我媽睇好耐,今日佢特登唔午睡陪我睇,嘻,做小丸子o個個女仔好可愛呢!!!


3 則留言:

  1. 有時無心插柳啊, 妳無心機見嗁, 有可能會請妳喎! 我宜家份工都唔係好有信心, 又唔係特別鍾意, 都1516傢, 做落去又有佢嘅好地方, 都ok啦!!  祝妳好運, 見工要講眼緣囉!

    回覆刪除
  2. 邊到有真人版小丸子睇呢!!?? 遲d都要問你點樣寫resume!!

    回覆刪除
  3. 我o岩o岩搵番我d Notes同書(包括Database, C++同一本Engineering Psychology書)出o黎,估唔到自己畢業後仲有需要'掂'佢o地... to Menu: 好呀,我盡我能事...因為我份resume未改前都唔係好得,唔知幫唔幫到你!!!但你又諗住轉工咩??  

    回覆刪除