2006年8月1日 星期二

靜靜享受美味飯盒

今日開始帶飯喇!!本來好想堅持半個月至成個月先帶,但再咁落去,荷包負擔太大喇!!!!

到o左Lunch time, 由於成層得我同另一位同事係度,所以好靜,不過我就好享受,食完美味o既飯盒後,仲用手機睇我星期日miss o左,有草蜢同Jolin o既美女廚房,好好笑!!!睇完後仲有大把時間,所以我襯無人睇見做o左少少拉筋動作,成日咁坐係度,唔拉o下真係好易傷!!!!之後仲合埋眼小休片刻,好享受呢!!!

食完飯同事番o黎,原來佢o地去o左美心飲茶,加埋來回的士錢(呢間公司由於地理上太隔涉,好多時坐的士去食飯!)要每人$100!!!!!真慶幸自己今日帶o左飯!!!


3 則留言:

  1. 今日食完飯剩半小時,就去左supermarket買甜筒,yummy呢!

    回覆刪除
  2. Good! 好彩我d 同事都好後生+慳+在平民區, 今日我無帶飯都係食左 $26!

    回覆刪除
  3. 其實佢o地都肉赤,其中有一兩位都會寧願間中一個食都唔出去食呢!!因為人太多,好多時一圍咁叫,一叫就叫好多,好難控制呢!!!

    回覆刪除