2006年8月29日 星期二

而家正係上班時間,但我竟然可以寫日記!!!!...唉,我已經連續第三日無o野做喇,快要悶死呢!!!

番新工已經一個月喇,呢個月入面我相信我有一半時間都係上網睇Yahoo News吧~!!其實自我上班開始,同事們都努力趕project中,前日更加要搞training,結果未能抽空安排工作給我,真係坐都坐到發霉,頭頂快生出菇來呢!!!

記得對上幾次工作中我都未試過可以咁得閒(其中一份仲忙到癲!),所以我亦曾經羡慕朋友的悠閒工作,但而家我終於體會太"閒"都未必係樂事喇,因為我感到自己好似無學到o野咁,但我其實好想工作快d上軌道,結果搞到自己個心仲急!!

番工太得閒可以做咩呢??由於我公司針對上網o既管制幾嚴,所有ICQ/MSN同一d Game Page都晒,所以我唯有日日o係Yahoo News同Yahoo Blog遊走,其他網頁都唔敢多去,因為怕公司會有report俾我manager...!!!無無聊聊,尋日我就上網整o左個online questionnarie諗住send俾d中學同學問問大家對Re-U o既意見,因為我想搞大佢,但整完我又唔多敢send出去,怕太'odd'...!!前幾日又帶埋本日文字典番公司,希望可以打發時間,但又唔敢係同事面前睇...哇...我快要無聊死喇!!!

同事們,睇見你o地咁忙我都好想幫手o架,真希望你o地快d忙完,然後放多d時間培訓我呢!!!

 


沒有留言:

張貼留言