2006年8月20日 星期日

美女廚房

尋晚雖然夜(早?)訓,但我十點幾就醒o左,好彩又唔覺眼訓喎,估唔到自己仲捱得!!!!夜晚我上演o左一幕美女廚房,著o左煲"青口魚蛋水餃金菇菜冬陰公湯烏冬"同香煎雞翼,honey大讚話味道unexpected地好美喎,睇見佢食得咁開心,我都好開心...雖然...其實係d味精粉惹味...


3 則留言:

  1. 我昨晚父母外出, 有機會入廚房玩煮飯仔, 於是我就整o左絲瓜墨魚丸金菇蟹柳 (只係隨意炒), 用薑和蔥調味, 好香口.   另外, 我又參考韓國的五穀米飯, 不過我只係在白米飯內, 加入預先煮 "林" o既黑豆和紅豆.

    回覆刪除
  2. 哈哈,我都係呀,好耐未玩過煮飯仔,我都幾滿意,食得好滋味!!!

    回覆刪除
  3. 真犀利﹗我到星期一都好累呀﹗

    回覆刪除