2006年8月31日 星期四

草蜢演唱會

等o左今日好耐喇,因為今晚約o左草蜢,所以今日心情特別好!!!好不容易放工,其實放工前被d program搞到我好眼訓同無心機,都有少少擔心今晚無mood呢!!!

放工趕過尖咀,因為約o左加莉食完o野一齊去,加莉未到前我去o左美麗華行o左陣,撞到上星期先見完o既中大同學,之後仲見到張柏芝呢!!!佢無上鏡時化咁濃妝,亦似乎唔太高,最多高我少少,但皮膚好白,而且佢唔係想像中咁瘦,狀態好好,好靚女,望到我眼定定!!!佢好快咁係我側邊對頭行過,佢似乎都知我望住佢呢,本來我有帶相機,真想同佢影張相,但佢當刻勁衝忙咁,行得好快,我又唔太敢叫佢,猶疑間佢已經走o左喇!!!

之後會合加莉,我o地飛快咁去o左食一間台灣o野,好彩跟餐杯西瓜汁勁冰涼,因為今日實在熱得太緊要,我同加莉仲要咁趕,都幾辛苦,哈!!!飛快咁入到會場,G閘65段28行88號位,雖然俾相像中高o左d,但原來係正面台,都睇得好清楚,正!!!

八點九,草蜢演唱會開場喇,先o黎part勁歌熱舞熱身,阿細件"神鵰裝"勁創鏡,反而傑仔同阿智帶o左帽搞到我睇唔清楚佢o地個樣呢!!!!之後就一連串慢歌,慢歌中有d歌我唔識,聽加莉講原來係比較早期o既side track歌,搞到我好想聽番!!多首慢歌中以下呢幾首聽完得別有感覺!!!

《失樂園》:傑仔唱得好好聽,到最後一句向住我呢邊送上飛吻!!!o個一刻畫面一定唔會係我腦海中忘記!!!
《怎麼天生不是女人》: 傑仔條大裙擺好靚!!好迷人!!!
《永遠愛著你》: 未唱前,三人各有段獨白,聽完好Lum好感動,令我諗起自己鍾意o左佢o地咁耐,不離不棄,今日終於可以睇佢o地o既演唱會,真係感動到眼濕濕,我會永遠愛著你o地o架!!!

中段《Lonely》開始觀眾就開始high!!之後有一part有一個好靚o既獸籠從天而降,佢o地係籠上爬o黎爬去,同dancer o既hot dance睇到我都有窒息感覺!!!!So Hot!!!最衰係我坐得唔夠近,如果唔係應該仲震憾!!!!再之後再o黎一連串耳熟能詳o既勁歌熱舞,阿細同傑仔身型fit爆!!!!而我亦急不及待就企起身舞動身體,但可能我呢邊位o既人較成熟,所以我諗我係我呢邊area最早企起身的其中一人呢!!!!

跳呀跳,不知不覺又完o左,之後再o黎幾首慢歌,時間過得好快,十點九竟然完場!!!!!但時間實在太早,所以全場都唔信,結果草蜢三子再出場同全場萬二名觀眾互動唱《忘情森巴舞》,今次真係全場企晒起身,我眼見最後一行都企,好掂,氣氛好正,好喜歡投入演唱會,同三子載歌載舞o既感覺!!!可惜我無影底呢一刻,分享唔到俾大家睇!!!

十一點三完場,我同加莉都覺得好唔夠喉,硬係覺得仲有好多歌未唱,真係唔相信完場呢!!!但眼見觀眾都開始離場先不得不離開!!!真係跳得唔夠喉,我相信我仲可以跳半晚!!!


4 則留言:

  1. 張相影得好好..haha

    回覆刪除
  2. 係啦! 好唔夠喉, 比預期短左好多啊!! 有D失望啊!  如果妳想聽番D SIDE TRACK歌有CD 喎!  我可以借比妳, 不過要比D時間我搵返出呢喎! 我部腦又死左啦!  妳可以SEND SMS 比我啊!!  又可以再約出呢食下飯啊嘛!!

    回覆刪除
  3. 加莉: 無法啦,今年六場,上年三場,而且上年二十週年,連東南亞fans都齊集紅館,一定勁encore同勁high,今年氣氛一定唔及上年,encore得一次實早完場呢!!!! 好呀,下次約你食飯時借俾我呀,yeah!

    回覆刪除