2006年8月24日 星期四

被人屈

今朝一早發生o左件幾搞笑o既事,話說朝早番工係紅磡等隧巴,排我前面位女士查o左好濃o既香水,後面跟住我排有個肥女人,佢熱到拎住扇猛潑,之後就自言自語話天氣咁熱,都唔明d人點解仲要濆埋晒d咁臭o既o野,之後仲鬧o左幾句!!!好明顯,佢似乎係講說話俾我聽...俾人'屈'我'臭'(其實隻香水味幾香,只係我前面位女士查得太多!),我於是望一望個肥女人,o個一刻我o係度諗好唔好出聲解釋唔係我...但後尾為免搞到前面同個肥女人尷尬,我只好忍住,唯有自己都扮聞到臭,用雙手潑兩潑同按住個鼻,唔知個肥女人會唔會以為我扮唔係自己...!!!!

好彩今次係俾人'屈'香水,如果俾人'屈'身上發出臭狐,唔知我又會唔會為自己辯護呢...哈哈!!!

今日公司同事都好忙,而我都有幫手準備佢o地下星期training要用o既信封,Name Badge同Powerpoint Notes,忽然令我回憶起以前第一份工做marketing成日都要為event 做埋呢d手作仔...!!!!

好不容易趕完工作趕及坐公司shuttle bus走,因為今晚約o左中大o既同學仔(今個星期真係Re-U Week呢!!!),我o地事前上網見到d食客d評語唔錯,所以就去o左尖咀一間餐廳,叫o左牛仔骨,雞肉意,pizza同兩件chees cake,d食物幾特別,味道都幾好,的確唔錯!!!

 


2 則留言:

  1. 我都做左唔少手作仔...貼成千個信封=_+|| 間餐廳叫乜

    回覆刪除
  2. 哈哈,做marketing就係咁...

    回覆刪除