2006年8月5日 星期六

feonko嘜頭

今日同honey出去街巿食lunch,由於次次都係去食豬排麵,所以今日試o左第二間,但味道認真麻麻,好彩都算平!!

下午無o野做,所以update o左我自己個homepage同blog o既背景,仲整埋我手機個keypad圖,全部用o左我四年前畫o既一張水彩畫做背景!

當時畫其實係為o左整宿舍樓刊o既'個人感想',本來畫上係寫o左我o既感想,不過scan入電腦後執走o左!!畫中束馬尾o既就係我喇,其實自中學寫紀念冊起,我已經成日係簽名側邊畫我呢個束馬尾o既feonko嘜頭,好多朋友見到佢等於見到我o架,哈哈!!!!顏色方面,由於我本身鍾意colorful o既o野,所以好多時都會用彩虹七色填色,少緊d色就硬係覺得無咁平衡呢!!!自從scan o左入電腦後,我就成日用呢張相o黎做個人網頁背景,手機wallpaper等等,好似多o左個logo 代表自己咁!!!

希望大家都鍾意呢張畫啦!!


3 則留言:

  1. 呢個新o既 background 的確令個 blog 生色不少, 一入到來, 感覺好有朝氣!   我剛才上網搵工 (我已經唔再 purely rely on 香港的 job search web sites 了, 因為選擇太少, 我要走的路, 跟你想走的路, 一樣難行), 無意中, 我又搵到有一位中國的 blogger 的分享, 佢似乎好熟悉 Microsoft 內部的結構及 User Interface 或 Usability 職位方面的難處, 你可以參考一下: http://my.opera.com/yangsixun/blog/index.dml/tag/UI

    回覆刪除
  2. 你個background好有親切感呀,因為係你個嘜頭,我都好鍾意呢!

    回覆刪除
  3. 嘻,多謝大家,希望大家都開開心心!!! To mini PERSON: 呢一篇blog很實用呢,若果我同你都搵到理想工作,我就應該係Usability Team, 而你就係User Education Team喇!多謝你o既資料呀! 我而家做緊programming,亦著重technical,user interface上我還未有多大機會接觸,但好彩上星期聽到manager話未來會著重多少少interface(現有個system只有文字,全無設計可言!),可能加一d fancy少少o既design,希望到時我有份整啦!!!

    回覆刪除