2006年8月4日 星期五

幸會加莉

早幾年開始成日睇到青少年網上亂識朋友闖出禍o既報道,所以從來無諗過自己會o係網上識朋友!!!但今日,我竟然約o左其中一位網友見面呢,而且都幾o岩傾,好開心識到佢!!

如果大家有睇開我日記,都留意到大半年前起,加莉就已經成日探訪我blog,就係咁大家慢慢熟落,從半年間o既留言及日記中,都感受到對方o既人品同性格!!!o係偶然o既機會下,仲發現大家都好想睇草蜢演唱會,所以就相約一齊去!!

為o左睇演唱會前相方更熟落,我o地今日相約出o黎見面食飯,由於我blog 中有相片,所以只有佢認得我,當我企係Sogo門口等佢出現時,都不禁有少少緊張,不斷咁東張西望留意有無咩人望住我!加莉真人又會係咩樣!!!哈,終於開估喇!!!佢比我想像中斯文同成熟,同o係blog 中俾我o既感覺有少少唔同,感覺上o係blog 中o既佢比較細個d,cutie d!!之後我同佢去搵地方食o野,亂打亂撞下竟然入o左間pub,o個度好大陣煙味,相信我同加莉都有後悔入o左去!!!

我o地邊食o野邊傾計,而家我更了解佢工作同興趣,仲傾到網上識朋友呢個話題,其實佢之前都試過約一大班網友見面,但佢放心之處就係從文筆內容中,都覺得yahoo blog 上o既人比較成熟正經,所以先敢見面!!!的確,我諗我都係呢個原因,先會夠膽同加莉見面呢!!

好開心今日認識到你呀加莉!!!幸會,期待一齊睇演唱會o既日子來臨呢!!!


7 則留言:

  1. 認識到新朋友真好!

    回覆刪除
  2. feon你都好勁呀,竟然夠膽同網友見面,大擔左喎。不過你今次的經驗應該不錯吧,因為我都有睇開你個blog,都見過加莉的留言呢...好高興見到你0係網上識到朋友仔。你地既草猛concert飛仲未到呀,你地要等下喇!

    回覆刪除
  3. 嘻嘻!! 好多謝妳咁跨張喎!!  我都好開心認識到妳啊,  希望以後可以多d見面啦!!!  雖然妳細我好多啊, 不過妳比我感覺係好認為自己前途著想, 好認諗, 不似宜家d青年人咁, 我見過個d 真係另人嘔白泡啊!!! 好快又可以見面啦!

    回覆刪除
  4. 你個 blog o既背景畫得好靚, 好 colourful & cheerful, 各方面的 consistency 配合得好好!

    回覆刪除
  5. 係呀,好開心呀!!!加莉,你留下留言o個位仙廸就係幫我o地買飛o個位喇,有機會大家都可以認識認識!!! 多謝mini PERSON呀,呢幅畫係我yr 1(四年前)時畫o既,當時係為o左整宿舍樓刊o既'個人感想'而用水彩畫,本來係寫上o左我o既感想,不過scan入電腦後執走o左!! 其實我自中學寫紀念冊起已經成日係自己簽名側邊畫我呢個束馬尾o既feonko嘜頭,好多朋友見到佢等於見到我o架,哈哈!!!! 自從scan o左入電腦後,我就成日用呢張相o黎做個人網頁背景,手機wallpaper等等,好似多o左個logo 代表自己咁!!! 顏色方面,我的確好鍾意colorful o既o野,所以好多時都會用彩虹七色填色,覺得少緊d色感覺無咁平衡呢!!!希望大家都鍾意呢張畫啦!!!

    回覆刪除
  6. 係呀,feon記得介紹你位網友俾我認識呀,哈!

    回覆刪除
  7. feon真係好叻女同大膽呀﹗恭喜識到新朋友呢﹗有機會一齊玩丫﹗

    回覆刪除