2006年8月31日 星期四

一舊雲

做programming做到我一舊雲,因為好亂,始終未正式warm up...做到個頭好痛呢!!!

放工去o左CWB做Facial,其實我第一次做facial咋,如果今次唔係免費,我都未必做呢!!!原來做facial係會按摸埋肩頸,好舒服,今晚實好好訓!!!

今晚一定要訓好d,因為聽晚我約o左草蜢狂歡,yeah!!!


8 則留言:

  1. 加油呀,草蜢真係咁好睇咩?

    回覆刪除
  2. ha...真係好呀~~ 可以寫program

    回覆刪除
  3. alonetbc: 我自少鍾意草蜢喇,所以滿期待!!!!而且全場投入舞動氣氛o既演唱會少之又少吧,正!!! Menu: 你仲記得點寫program嗎??哈哈!!!!

    回覆刪除
  4. 我曾幾何時都做過 facial, keep 住做o左 2 年左右, 那品牌的 facial 按摩部份一流, 應該係法國式的, 而且光暗適中, 播放了一些類似用來做 meditation 或者 New Age 的音樂, 好 relax! 其實你在 CWB 邊間做 facial, 我做過一間 O 字頭 (或者 H 字頭) o既唔錯. 另外我亦試過 Y 字頭, I 或 S 字頭的. 但有另一間在 CWB o既, 係 R 字頭 (有 model 做代言人的), 我朋友做幾款 facial 都 OK, 有其中一次就做完後紅紅地, 返到屋企 (幾小時後) 成塊面棗紅色, 結果花好多錢搵專科醫生同埋律師, 仲請好多病假, 因為當時嚴重到極之需要休養, 又唔可以晒太陽! 所以揀地方做 facial 要小心o的, 仲有要知道有咩唔妥要出聲, 尤其是用機做o既.

    回覆刪除
  5. 我見係免費先試,哈哈,本身未做過facial,因為我skincare方面都係經濟型!!!雖然都有買護膚品,但我對大多數品牌都有少許敏感,塗後面部皮膚某些位置,特別係右邊面,往往會變紅同變'鞋',反而我停用後,只用水喉水洗面一段時期,皮膚又會好起來!!!家中用緊F字頭不含添加濟那品牌,若我日日塗也會變紅變'鞋',所以我只會間中"想起"才塗呢!!! 其實我除了是經濟型,還是"懶惰"型呢,大部份時間只用清水洗面,慳番唔少時間呢,哈哈!!!

    回覆刪除
  6. feonko: 我已在相關的舊網誌 ( 神仙水 - 法國版 ) 給你回應.

    回覆刪除
  7. 回應如下: Uriage 最值得買的是溫泉水噴霧, 我知道中國內地及美國價格相同, 如果你買 300 ml, 大約 $150 左右, 如果買 150ml, 我猜大約 $80 左右, 所以在日本如果是 around 這個價錢, 可以考慮, 如果有推廣活動特減出售就更好了. 其實, Uriage 這噴霧以前很便宜, 比在法國買還要便宜至少一倍, 我猜, 可能因為這牌子在香港的價格愈來愈高, 在香港的選擇包羅萬有, 所以香港代理不做 Uriage 了. 不過它的水真的很神奇, 常常使用的話, 對濕疹, 牛皮癬, 暗瘡, 敏感等皮膚病有療效. 其實香港的水喉水含有化學物品, 用水喉水洗臉, 對敏感或暗瘡性皮膚不好的, 不過, 如果真的要用水喉水, 記得在用後把多餘的水珠輕輕抹乾 (不要讓它自然風乾, 因為會讓皮膚水份流失的). 我有朋友在治療皮膚痛, 她現在改用礦泉水洗臉, 其他護膚品都暫時不用. 使用 Uriage 的溫泉水時, 噴後不用抹乾, 因為它的水質不同, 是 isotonic water 來的, 所以它的水份更易被肌膚吸收. 詳情看 Uriage 的官方網站有解釋的, 如果找不到的話再告訴我. 我記得 姑奶奶 好像說過, 坊間大部份護膚產品, 不論名牌還是超級市場牌子, 都是在賣水而已. 你可以看看 Uriage 的日本官方網站 ( http://www.uriage.st/products/water.html ) 內對這產品的介紹, 在日本的售價 (含稅) 如下:   税込価格 50mL 735円[700円+35円(税)] 150mL 1,890円[1,800円+90円(税)] 300mL 2,835円[2,700円+135円(税)]

    回覆刪除
  8. 在香港時, Uriage 的代理都很樂於送 sample 的, 在日本應該差不多.  

    回覆刪除