2006年8月22日 星期二

做人阿哥家姐

今朝唔知醒呢!!!我明明有校六點半鬧鐘,但我乜都聽唔到,直到我媽七點三叫我我先起身...趕頭趕命八點十番到公司...好彩都未至於太遲!!!

夜晚約o左好朋友P及B食日本o野!!!成晚我o地呢幾個人o地家姐同阿哥不斷咁訴說自己細佬妹如何不生性,P講到濆血咁滯,點解d細o既硬係要大o既勞氣同擔心!?講o下講o下,我o地成十一點先走呢!!!

幾年前開始P忽然瘦了很多,自此成日病倒,希望佢食番多d o野,健康番,因為我從前認識o既P是很健康的...


1 則留言:

  1. 我又係咁, 做大家姐真係唔容易. 好似我妹妹, 近日好唔健康, 上次 M 到勁流血, 腹痛到飛起, blog 友姑奶奶送了補血茶給她, 我叫她不論如何要完成 5 日療程, 否則下個月痛就唔好話我冇 remind 佢, 其實已經好多個月了, 都唔止我一個提佢, 我仲寫埋o係客廳o既 calendar, remind 全家人去 remind 佢 (包括細佬 & 爸爸), 點知佢仲係咁, 幾乎要我拎埋隻杯, 沖埋熱水, 吹凍o左先肯飲, 懶到出汁! 佢嚴重到有時呢頭返工, o個頭同事打電話叫媽咪接佢返屋企的, 因為在公司暈倒. 所以有小小係佢自己攞o黎痛, 如果一早聽話, M 到前小心飲食, 調理下身體, 又點會一連咁多個月都痛到暈...... 唉, 人懶無藥醫! BTW, 我又 update 了 "女人健康系列": 女人必讀 (1) ~ 乳癌的成因 女人必讀 (2) ~ 預防乳癌的自我檢查方法   (English 英文) 女人必讀 (3) ~ 預防乳癌 13 招 女人必讀 (4) ~ 防治乳癌, 只需拍打胳肢窩!   女人必讀 (5) ~ 女性朋友每個月的保養 女人必讀 (6) ~ 預防乳癌的通淋巴按摩方法   女人必讀 (7) ~ 胸部護理穴位按摩 女人必讀 (8) ~ 自我檢查乳房的示範 (附圖 & video)   女人必讀 (9) ~ 進補豐胸不當, 可能引起子宮肌瘤!  

    回覆刪除