2006年8月15日 星期二

美麗陷阱

今晚睇《星期二檔案》講女人為靚而引起不堪切想o既後果!!內容由帶con有細菌/變形蟲入眼至盲,到染髮至皮膚敏感頭脹、o係身上亂穿環發炎同著尖頭高跟鞋導致腳掌變形...好恐怖,特別係雙眼,睇完覺得做o左激光一了百了俾帶con安全百倍咁...好想儲錢做LASIK呢!!!

講開錢,今晚六合彩4800萬,搞到我成朝o係公司都發住個發達白日夢呢!!!


4 則留言:

  1. 我都好驚以上問題, 真係要靚唔要命。

    回覆刪除
  2. 我而家番工都無帶CON喇,但另一方面,由於我副CON唔係即棄形,所以放係CASE度成個星期,我媽都成日話咁樣唔知會唔會'AU'菌!!!

    回覆刪除
  3. 你再帶con的話,記得清洗一次先呀!

    回覆刪除
  4. 為乾淨,麻煩d都要...

    回覆刪除