2006年8月16日 星期三

咁o岩o既?!

繼之前巴士奇遇後,今日我同honey又上演一幕偶遇記!!!

今朝,我同平時一樣行路去火車站,正當我快到月台時,忽然覺得有個身影貼近我,回頭一望!咦?竟然係honey喎,認真驚喜萬分!!其實我一早知Honey今日係香港番工,所以尋晚傾電話特登相約夜晚放工食飯,一路我都無意識問佢朝早幾點出門口,番邊道,莫講話識到我可以約佢番工...而家咁都俾我o地撞到(多年o黎都未試過呢...),感覺好得意呢,終於唔使羡慕其他人一雙一對咁番工喇!!哈哈!!!

=====================================

放工後我去o左紅磡拎o野,點知中途電話無電,搞到我同honey失去聯絡,通知唔到叫佢o黎尖咀...結果我又發揮我專長...兜路行o左好耐先番到火車站,再等o左好耐小巴...搞到honey等o左我大半個鐘!!!!!!!!最後我o地去o左食詠黎園,今次大約係我第四/五次食啦,發覺一次不如一次咁,仲好貴,有少少後悔去o左呢度食添!!!!

回程,又可以同Honey坐火車,上下班都有人陪o既感覺真好!!!


1 則留言: