2006年8月11日 星期五

手痛

早一星期開始感到自己右手手腕,無名指及尾指開始痛,似乎係我屋企隻滑鼠太細小造成...要快d買番個o岩size o既mouse先得...我唔想好似d報紙所講咁,因為用電腦問題而令隻手痛到唔郁得...

今日星期五,所以同同事食飯,又食到好貴喇,聽聞尋日佢o地食過百蚊一個人呢...雖然貴d,但可以同佢o地傾計打機咁開心,一星期一次都接受到!!!下午開會,雖然我唔知乜頭乜路,但老細都叫埋我去聽,開始feel到做system project係咩一回事,好開心,希望自己快d可以參與!!!開完會,繼續做我尋日苦惱o左好耐o既'功課',雖然同事們都為project趕工中,但都抽空教我,真係好呢!!


4 則留言:

  1. 似乎你的工作都幾好呢, 百幾蚊一餐, 真係要帶番4 日飯去補償

    回覆刪除
  2. 我都有手痛嘅情況啊, 有時會突然痛囉!  只好自己按摩下囉, 有時叫我阿妹幫我按幾下, 因為我成日都肩頸膊痛, 真係職業病啊!! 唔駛咁心急, 妳返左工無耐啫, 我返左工咁耐好多嘢都唔知啦!!

    回覆刪除
  3. 慢慢就可以take up ga la,你咁叻女,好快會上手,最多唔識,咪問law﹗

    回覆刪除
  4. 對呢,如果佢o地唔係食咁貴,我願意同佢o地食多幾餐o架!!佢o地食咁貴,令我猜想佢o地人工實幾好... 而家只係事業開始,仲要係從事電腦相關工作,咁快就手痛...之後咁多年點算好呢...大家真係要好好保護自己呢!! 我都算問得多,但當然唔敢係唔係都問,因為佢o地近排實在太忙,好多時都係等到有同事走埋尼我位附近我先出聲哩!

    回覆刪除