2006年8月12日 星期六

生日

今日補祝番我honey生日,本來打算去西貢食o野,但唔知做乜鬼又變o左上深圳,成個planning同原本唔同晒...哈哈!!!點幾兩點上到深圳,不浪漫o既我叫honey自己拎份禮物出o黎,哈哈,雖然唔係我親手送,但佢都有驚喜,因為佢一朝見我兩手空空,無諗過有禮物(我係咪好失敗!?)!!!!禮物只係一樣好平價o既o野,我估honey收到都係覺得'有好過無'而已...
...!!!

下午出o左去行街,但行o既地方都係名店,好鬼貴,結果乜都買唔到...又行到腳都支力埋,咩mood都無晒!!!七點幾八點,等埋咁o岩上o左o黎深圳o既中學同學同佢女友一齊去食小肥羊,第一次同honey以外o既人食,叫o既份量o岩o岩好,所以每人都係五十幾,好抵食(唉,我d同事一餐lunch都唔只呢個價...)!!!!回程番到屋企已經十二點喇,出o左十二三個鐘街,好支力,支力到都唔多記得今日係慶祝Honey生日...好似無乜特別,同平日一樣...好彩我honey係男仔,佢唔會介懷生日係咁平淡o既...


2 則留言: