2006年8月21日 星期一

因禍得褔?!

今日成日都唔係太精神,好似好支力同有少少周身骨痛,唔通前日d酒氣而家先發作???本來今日要食Vice President o既生日午飯,但我唔太舒服所以無去,其實咁唔知係咪因禍得褔,因為呢餐要每人百三蚊...(其實我上星期五都食o左餐喇,都未賣單計數,如果我兩餐都食晒,分分鐘要俾二百五...嚇死人!!!)

放工第一次坐公司車出中環然後坐船過尖東再番屋企,因為比平時巴士+火車平三分一,點知代價就係比平時用多一倍時間先番到屋企...除非大把時間,如果唔係都係咪搞!!! 


2 則留言:

  1. 你o的同事好捨得花錢 wor. $130?!!! 我未遇過咁豪o既同事. 我都好怕舟車勞頓! 上次我同舊同學食一間 "懶" 高級o既餐廳, 碟碟過百, 埋單時, 三個人 total $370 左右, 我都好肉尺呢.

    回覆刪除
  2. <私人回應> 似乎他們選擇了另一位申請人了, 今天仍然未有消息. </私人回應>

    回覆刪除