2006年8月19日 星期六

豪情狂歡

大姐會又大搞生日派對喇,今次九人出席,差Betty就齊人o架喇!!!下次希望可以齊人啦,因為大姐會超過一年未試過十人聚會喇!!!今晚超級好玩,因為今次都可以話係大家投身社會後第一次玩到咁盡興同咁夜呢!!!

今晚去食韓國o野,大姐會多年聚會都未食過韓國食物,生日會PIC Emily真係細心,仲買埋白酒一齊飲添!!!由於我o地有房,所以嘈到拆天都無問題,大家交換近況之餘仲討論o左恐怖o既跳樓同拐帶事件,we嘩鬼叫中亦了解不少社會問題,Cindy o既工作真係好有意義,努力呀!!!之後大家又傾對收入o既睇法,有姊妹o既朋友鑽牛角尖,唉...咁我似乎要搵洞'捐'了...!!!

三個墟傾o下傾o下唔覺就十一點,時間過得真快!!到送禮物時間喇,送俾主角Clok o既係一條Playboy頸鍊,好閃好靚,另外就係大姐會幾年前送o左俾一半人,但忽然無送o既層層疊Poster,睇家圍住張Poster指住d騎尼相嘻嘻哈哈,回味番多年o黎o既精彩相,互相笑對方之前個樣幾咁細路,成個中小學生咁

!!呢張Poster真係帶俾人唔少歡樂!!之後仲有Rebec o既英國同泰國手信,我抽中條頸鍊好襯我件衫,杯墊又好有英國特式,另外仲有我最鍾意o既冬陰公湯,yeah!!

本來食完飯已夠高興,但難得星期六大家聽日都唔使番工,所以可以再去下場,落pub去(Athena話要'劈'呢!)!!間Pub都OK,因為我o地有間大房,同食飯一樣,有個私人空間,又唔使坐出面污煙瘴氣,仲可以睇我製作o既大姐會VCD,於是大家成晚就盡情狂野豪情咁癲!!!今晚我o地玩o左好多Game,其中o個個'三字經'o既遊戲真係超果癮,不過對住Karen呢個相像力超豐富o既對手,我真係頂唔住,笑到我傻呢!!!之後仲玩o左猜partner、'接量詞'同圍枚升級板,仲上演o左茄雲珍妮手瓜大戰同玩到手都痛o既黑白大戰,遊戲有用腦o既又有唔使用o既,估唔到Jenny識咁多呢d Game,掂!!!

大家玩呀玩就四點,自從我兩年無住Hall後,今次都算係玩得最夜o架喇,番到屋企沖埋涼五點半,天都光lu!!但今晚真係超級高興,大姐們,小妹真係要同你o地玩先可以癲成咁,真希望今日Bess同Karen提出o既'大姐村'能出現,哈哈!!!

P.S. 今晚後,我學識o左唔少Game,仲發現自己原來我係'何家猜'同'黑白'高手...


5 則留言:

  1. 嘩! 呢d情境係我身上好耐無發生過啦, 身邊d朋友好多都有家庭了, 唔可以咁玩!! 真羨慕啊!

    回覆刪除
  2. 原來我走左之後,你地玩到咁夜...好勁呀! 不過我都唔弱,玩到6點呢! 我都好開心同大家玩到咁過癮,好耐都未試過喇! 有大姐村就好喇,唔知會唔會好似住hall時一樣夜夜笙歌呢?

    回覆刪除
  3. 嘩,仙廸,估唔到你仲勁喎!!玩咩玩咁夜???

    回覆刪除
  4. 真的玩得很開心,d game都係我d friend教我架咋﹗

    回覆刪除
  5. 我番去睇番自己張poster,發現原來我o個張都有"四大力神" o個張騎尼相...笑死我!!!其實遲d有poster都係好事,因為會多d騎尼相同搞笑相,哈!!

    回覆刪除