2006年8月28日 星期一

同honey食午、晚飯

Honey呢兩日都放假,所以今日特登出o黎陪我食lunch!!今日都可以話係我第一次自己行出CWB食飯,因為次次同同事都係打的...!!!我仲諗住我唔怕熱會OK啦,點知有傘擋太陽都無用,因為今日太陽伯伯心情實在太好,搞到我汗流浹背...!!!!

最衰honey無上網搵地方食o野,所以我o地只係求其搵o左間無乜人o既坐低食o野,o個度無人真係不無理由...不次唔好去!!!!食完後honey送我走,但由於我公司係斜波上,honey捱唔住咁熱而無送我番去,所以始終唔知我公司係乜樣!!!

放工同Honey一齊走,巴士去到紅磡時竟然見到好耐無見o既前CogSc同學仔Carol上車喎,真係好開心,除知道佢近況外竟然仲知道佢識得我早幾日撞到o既Kino (我唔知佢改o左名...)同Mango,呢個世界真係細!!!

去到旺角去o左食韓國o野,因為我上網見d人話幾好味,但原來係韓燒,雖然味道唔錯,但食完之後我o地有少少後悔,因為又貴,而且好飽好熱氣,食完都幾辛苦,哈!!!

好開心今日honey出o黎陪我呢!!


1 則留言: