2006年8月21日 星期一

小意大利

今晚放工去o左九龍塘,因為約o左CogSc朋友仔Agnes,May同Ginie去小意大利食飯!!由於我記錯時間,所以過早到達,於是入o左屈人寺,我俾個護膚品counter sales麻o左好耐,所以唔覺唔覺就夠鐘,哈哈!!!

呢一餐認真豐富,因為份量超大!!!我o地食o左大蝦意粉,Pizza同露斯瑪利雞,好飽呢!!食完o野大家講o下近況,我o地四個都同其他同班同學"失去聯絡",所以都幾想八卦人o地有咩著落,唔知CogSc同學仔係咪都好似我o地咁"浮浮沉沉"呢!!!


2 則留言:

  1. 喂..........................串錯我果名

    回覆刪除
  2. 係喎,令到你由女變男添...嘻...

    回覆刪除