2006年8月15日 星期二

惡魔在身邊

又睇完一套劇喇, 今次唔係日劇唔係韓劇,而係台劇《惡魔在身邊》!!!

呢套劇係台灣好似好出名,收視好高,紅o左男主角賀軍翔同女主角楊丞林,特別係後者,佢首《曖昧》唱到街知巷聞,所以我都想睇呢套劇好耐...點知套劇令我好失望!!!

內容方面,一個字講晒: 土!!!!!台劇我唔算睇得多(睇過流星花園1&2,鬥魚1&2,薔薇之戀,王子變青蛙),但呢套都可以話係內容最老土最無新意o既一套!而女主角齊悅o個種少女情懷,自問可能超齡,所以無法理解...!!!雖知台劇好多呢類少女愛情劇,但呢套真係唔掂,王子變青蛙雖然都係呢類劇種,但至少做到騎騎尼尼,搞搞笑笑而又會令你感動,而呢套就賴認真成熟深情,除第一二集男主角做到"惡魔"o既感覺外,整套劇入面一d都唔"惡魔",就連佢d朋友都係外表"流民",內裡"斯文",所以套劇一d都唔"惡魔",簡直係悶悶悶...好彩得十四集o者...

唯一套劇值得睇o既就係男主角個靚仔樣!!!可惜成套戲佢個髮型都遮住個靚樣而且太厚粉,塊面白過女主角咁,如果自然d就好喇!!!

官方網站:http://www.chinatv.com.tw/event/2005/devil/


5 則留言:

  1. 你咁講, 我都唔想睇...

    回覆刪除
  2. 我都有睇!不過就唔係睇晒!!!因為睇到第三集我己經頂唔順女主角個種我絶對唔會有既少女情懷總是"痴"!。而個男主角又唔係我杯茶!!!劇情又超老土!!!都唔知點解咁多人話好睇!!!!

    回覆刪除
  3. 哎呀!一下子按掣按得太多次!真係唔好意思出左咁多次respone!

    回覆刪除
  4. 哈哈,唔緊要,我delete 番咪得囉!!!! 無錯,最搞唔明係女主角第二集忽然移情別戀,好無說服力!!

    回覆刪除
  5. 嚟緊亞視有一套新韓劇,個名好似叫嫁個百萬富翁!都幾好睇!不妨留意下呀!

    回覆刪除