2006年8月27日 星期日

悶??

早幾日同朋友食飯俾人話我拍拖生活苦悶,而今日,我亦都係同平時一樣,只同honey係屋企附近商場行街,但我o地都唔覺得悶喎,點解會咁o既???

============================================

另外,今日又撞到兩個中學同學仔啦,數o下手指,呢個月我見到o既VC同學仔真係好多呢,有Bely,Solon,Brian,Ching Yi,Super,Mango,Eric,Sze Lun,仲有師妹Bobo...似乎係時候搞個大RE-U先得!!!


3 則留言:

  1. 哈哈, 只係人人性格和愛惡不同而已. 我以前同韓國前男朋友拍拖都係好簡單, 甚少去娛樂場所, weekend 行 supermarket, 然後玩煮飯仔, 已經好滿足, 間唔中, 我o地會半夜去睇電影, 因為半夜冇乜人, 所以有幾次我o地幾乎包晒成個場!!!

    回覆刪除
  2. 倆口子拍拖,最緊要兩個人覺得開心咪得啦﹗

    回覆刪除
  3. 你自己唔覺苦悶就得啦,每個人的interpretation都唔同嘛!

    回覆刪除