2010年7月25日 星期日

新工作有感

番o左新工眨o下眼兩星期, 唔知點解, 今次感受特別深, 同之前次次轉工o既感覺都唔同!


1. 責任感大了!!


做o左呢行4年, 之前去到邊都仲係"小妹妹", 就算technically我唔算小妹妹, 但身邊同事總係當我小妹妹咩都唔識咁看待, 會好有耐性同抱住容忍o既態度對我循循善誘, 被受照顧!!! 不過, 今次終於唔係喇, 因為我係條team入面唯一一個technically熟悉呢個system o既人, 番工兩星期已經有比較senior o既同事"請教"我...(聽到對方咁講, 嚇到我即刻應都應唔切"唔好咁講"...), 所以, 今次番工感覺上真係責任感大o左好多呢!!! (不過, 簡中都有人當我小妹妹, 仲問我係咪第一份工...)


2. 歸屬感大了!!


番得兩星期, 對份工理應談唔上有咩歸屬感, 但今次偏偏相反, 我對呢份工"非常"珍惜!!!當中最重要原因可能係今次份工比以前o既都要穩定!!雖然唔係perm, 但contract period比我之前任何一份工都要長, 可以俾我計劃更長遠o既將來, 亦唔使再面對年年搵工o既不安, 所以, 就算人工未算理想我都完全唔介意, 因為我終於可以"settle down"(有舊同事同我講, 恭喜我可以上岸!!), 唔使再係巿場上過住遊牧民族般o既生活!!!


另外, 今次份工係自薦番o黎, 自己真係付出唔少努力先成功爭取到份工, 所以我真係特別珍惜!!


以前我公司唔會放私人物品, 因為話咁快又轉project site或轉公司, 但今次我o既辦工桌終於有私人物品喇, 雖然都唔多, 但好明顯我真係對呢度有歸屬感先會放自己o野係度呢!!!


3. 返樸歸真!!


係出面打滾數年, 雖然辦公室政治與我呢個工作階層仲係有點距離, 但都叫做見識過o下, 對比之下, 我覺得呢份工o既人事好似簡單一點(雖然可能只係我番工日子尚淺, 所以仲未知!!), 因為呢兩個星期陪我食飯o既同事個個都好nice, 甚至表現有點傻氣, casual o既polo shirt & 波鞋充滿年青活力, 有時真係問到年資才驚覺對方年齡其實比相像中大!!!望見d同事, 我都會好希望以後可以好似佢o地咁, 簡簡單單咁返樸歸真, 安安穩穩咁打工就好喇!!!


最後, 番工兩星期暫時仲未適應o既反而係睡眠時間!!!


其實而家因利成便, 同爸爸番工時間夾到又順路,朝朝癡車坐可以8點一兩個字先起身, 但偏偏呢排訓得唔好,成日天光先去toilet, 之後就訓唔番(訓得番都唔"林"), 變相仲早過以前起身, 認真無陰公...另外就係, 而家放工有時都癡車坐, 變o左無乜機會行山番屋企, 上星期行番屋企, 發現喘氣o左, 睇o黎, 為o左健康d,可能我要考慮下唔好成日癡車坐先得!!


3 則留言:

  1. 睇黎你返新工都返得幾開心喎, 恭喜你呀!
    [版主回覆07/28/2010 09:33:00]yeah, 暫時都順順利利, thank you ar!!!

    回覆刪除
  2. 咁睇黎你份新工都幾好喎 !
    唔知你有冇同感, 對於結左婚既人, 有一份覺得可以做得長既工係好重要, 因為工作stable, 先可以諗買樓, 生小孩。 
    [版主回覆08/01/2010 19:52:00]係呀,極有同感, 因為我之前d工都係contract, 所以今次我真係極努力咁為自己未來爭取!!!

    回覆刪除
  3. 恭喜你搵到份滿意既工作呀, 加油:)
    [版主回覆09/01/2010 13:47:00]多謝你呀~~~剛睇左你BLOG, 我都祝你快D搵到新方向呀, 加油!!

    回覆刪除