2010年7月15日 星期四

新工作

最新轉o左工, 新工作環境唔錯:




 除o左認識到新同事, 仲撞番以前o既舊同事同consultant, 又可以約埋一齊食飯喇!!


=====================================================


另外, 由於我可以遲d先起身, 老公子o既早餐就成問題喇(其實佢唔覺有問題, 係我覺得有問題o者!!!)


之前我早過老公子番工, 我會蒸定包點同沖麥皮, 到老公子起身時就有得食, 仲唔會凍晒添...之後有段時間就一齊番, 一齊食早餐一齊出門口最開心, 但而家...


我唔煮早餐, 我老公子就寧願唔食或者日日幫襯大家樂都唔願去自己開爐蒸, 我當然唔想老公子咁無益同浪費金錢出街食啦, 但唔通咁就要我提早一個鐘起身服侍我位老公子大人??????


我問老公子佢可唔可以照顧番我轉頭, 老公子點都唔肯自己開爐蒸...嗚...其實蒸包沖麥皮好易之嘛, 照顧番我轉頭等我可以訓耐d都唔肯, 咩老公子o黎o架...


可惡!!!!


2 則留言:

  1. 唔係商業機構d節奏係咪慢d呢?
    [版主回覆07/16/2010 11:07:00]我仲未feel到, 但似乎係慢少少啦, 暫時有個阿姐lead住我, 但佢成日開會, 其他同事好似都忙緊,但我又唔知佢地忙咩囉...HAHAHA!!!

    回覆刪除
  2. 恭喜你呀, 返新工. 又可以從新出發!
    [版主回覆07/16/2010 11:07:00]多謝你呀, 呢份工我暫時都好滿意呀, 希望日後都係咁順利啦!!!

    回覆刪除