2010年7月9日 星期五

去新城領獎及做訪問

尋日last day, 今日小休一日, 不過都好早起身, 因為10點要去到新城電台領獎同埋做訪問!!!


去到, 工作人員就俾份voucher我喇!!!



冠軍獎品詳情: http://www.metroradio.com.hk/997/Travel/hotel16.html



YEAH, 收到新城工作人員send番俾我o既相喇!!!



節目主持人林柏希!!


之後工作人員就帶我去錄音室, 節目叫" 全「旅」打", 主持人係林柏希!!! 開頭我都好驚, 唔知錄音係點, 但主持果然係主持, 開始錄音後佢就好似普通朋友同我傾計咁帶住我去講番旅行o既點滴, 所以成個過程都好順利, 大約錄o左20分鐘就搞掂!!!


之後, 我仲要錄多句宣傳說話: "hi, 我係feon, 我係一按遊世界旅遊好寫得o既冠軍得主, 大家記得send多d遊記o黎新城知訊台資訊網呀!!" 點知呢句說話我錄得好差, 錄o左四五次先得...hahaha!!!


最後工作人員幫我同林柏希合照, 嗚...可惜我無帶相機呀...工作人員話會send 番d相俾我o架, 希望佢o地記得啦!!! 


宣我錄音o既節目將會於聽日(sat)同下星期六朝早10點至11點' 全「旅」打'入面播出, 大家有時間就留意下啦!!!


另外, 就當幫新城宣傳o下啦, 佢o地第二輪旅遊好寫得快開始, 有時間就留意下佢o地o既網頁啦!!!http://www.metroradio.com.hk/997/Travel/BlogMain.aspx


========================================================



今日下午我好乖, 難得放假都仲好勤力咁抹屋!!!日落時分先休息, 不過望到個咁靚o既日落景, 心情真係勁靚!!!下星期一就番新工喇, 希望一切順利, 前途一片光明!!!


=========================================================


另外, 上星期買o左包急凍沖繩生蠔, 於是就試o下焗蠔喇!!



左邊係菠菜白汁, 右邊係洋葱煙肉!!



放塊芝士係面拎去焗, 出爐喇!!



我同老公子都覺得菠菜好味d, 因為煙肉太濃, 蓋o左d生蠔鮮味!!



再配埋羅勒葉(無o左, 我自己種o個棵!!)白汁大蝦意粉...



同埋紅酒 (我都知海鮮應該配白酒, 但我屋企得紅酒咋...!!), 呢餐都算係咁耐煑得最美味o既西餐喇!!!


=========================================================


準媽咪Jenny教o既焗薯, yummy!!




6 則留言:

  1. 賣相真係唔錯哦
    [SkyBlue回覆07/10/2010 15:12:00]多謝你呀, 其實我覺得西餐好難整得又好味又賣相靚呢, 今次算係少有地整得唔錯喇, haha!!!

    回覆刪除
  2. 幾時去玩呢?
    [SkyBlue回覆07/11/2010 10:05:00]可能十一月生日先去, 無咁熱!!

    回覆刪除
  3. 你就犀利啦~~~~
    [SkyBlue回覆07/11/2010 17:33:00]都係付碌咋, hehehehe!!

    回覆刪除
  4. 好犀利啊, 但你既遊記係寫得好好啊, D送又煮得好好啊
    [SkyBlue回覆07/15/2010 09:18:00]多謝你呀!!!HAHA, 遊記都可能算係俾心機o既...但D食送...係個賣相可能騙得到人咋...HAHAHAHA!!!

    回覆刪除
  5. 超級犀利呀!!!

    回覆刪除
  6. 你得獎我都好開心呀!! 因為你既遊記真係寫得好好呀!! 我要去honeymoon之前再背熟佢...哈哈!!!
    你煮野食都好叻喎...我想問呢, 有次我煮白汁菠菜.... 但唔知係咪買左中國菠菜, 硬係怪怪地, 似食梗中餐咁...究竟正式煮西餐既菠菜係點架? 係咪要去citysuper果d買先得架?

    回覆刪除