2010年7月2日 星期五

睇住啦, 下星期我一定re-resign!!!!

之前提過aia呢度有個多口同事, 我同佢講d o野轉個頭就俾老細知道, 多多事幹, 今日唔知佢係忽然諗起我份'dream job'想關心我定係點, 竟然send o左個email俾我:


"Hey, how’s your dream work?


Do I need to seek new candidate now? Do I need to book table for the 2nd time farewell? Haha


Personally speaking, of course I wish you could get it. This can make your life happier!"


睇完真係有少少想發火, 我覺得佢唔似就咁'關心'我, 而好似係'潤'我, 見我in 完兩個星期都未有聲氣似乎笑我唔得咁, 另一方面又似係巴不得想我快d走咁...總之, 我完全諗唔明佢send o黎o既目的係咩!!!!


之前受過教訓, 對住d咁o既人都係唔好同佢講咁多!!!於是我咁答:


"仲等緊消息呢!!!如果未來2星期都仲未有消息, 我諗都可以assume唔得lu!!!"

而實際上我先無咁笨, 我收到cu offer己經諗好o左o係7月7, 我剛做夠一個月前1日resign (我6月8番工), 咁我就即日通知, 唔使任何notice!!!同事呀同事, 我一d都唔旨在你咁有心幫我搞2nd farewell喎, 之前我仲諗住走o左會話你知我去邊度做, 但而家我諗我唔會話你知囉(雖然我諗行內消息都會好快傳到你耳中!)!!!!


星期三, 你等睇好戲啦!!!


沒有留言:

張貼留言