2011年3月7日 星期一

訓得唔好 (29W)

8/3/2011 (29W)


肚圍: 36.5寸, 體重: 131磅


===========================================================


尋日終於打o左去人事處查詢公司對大肚辭職職員o既產假安排, 結果係我只要係放產假前1個通知公司resign, last date填產假最後一日, 咁我就可以唔使賠錢, 仲可以享有有pay產假!!!


呢個結果當然係最好啦, 不過...一諗起同事們打算買禮物送俾我, 但我轉個頭就resign就真係覺得好唔好意思...而且, 計埋我放完產假, 我呢份工其實都係剛做夠一年, 感覺上真係好似入o黎特登生仔咁(雖然呢個都係事實, 但我之前無諗過我媽唔幫我湊o既...), 就更加覺得樣衰...


數數產假+剩餘o既Annual Leave, 我應該4月28號就放假喇, 亦即係話, 我最遲要今個月月尾就同上司講resign...諗起都有D面矇, 唉...要點樣良心先好過d呢??


===========================================================


9/3/2011 (29W1D)


已經係連續第三日訓到4點幾5點急, 去完toilet後眼光光喇...第一日最慘, 天光都訓唔番, 尋日同前日就好D, 我諗大約6點訓番啦...點解會咁o既呢...之前有左頭幾個月都會咁, 但好少連續咁多日, 希望今晚唔好又係咁啦...


另外, 唔知係咪心理作用, 呢幾日又開始有D胃頂頂同透氣難o左咁...係咪乖豬大隻o左壓住我??


===========================================================


10/3/2011 (29W2D)


尋晚發o左個怪夢, 我夢見我番我媽度食飯, 媽咪好主動咁話要睇我個肚(現實我媽唔會咁主動!掉轉我叫佢都未必會摸我個肚!!), 話要睇BB D手腳有無伸出o黎, 之後我就見到佢係我肚皮mit o下mit o下咁, 真係見到佢隔住我肚皮拎住BB隻手, 而我就呢個時候猛搵相機, 話要影低佢...


之後更古怪, 就係我坐坐o下, 見到自己個肚皮有個5蚊咁大o既位變o左透明, 俾我見到乖豬對眼好似d公仔咁又大又多睫毛, 仲要對住我笑緊, 好可愛, 之後我就叫媽咪老公子望入呢個'lone'望o下BB個樣...


之後, 無啦啦唔知邊個係個'lone'度拎o左乖豬出o黎, 乖豬得番好瘦, 面尖尖, 面無四兩肉咁, 但已經著晒BB衫, 佢個樣同頭先係肚入面唔同, 對眼好肉酸, 兩邊眼尾向下垂, 好細...仲要眼白生o左d好似息肉咁o既o野, 我係夢入面諗, 做乜咁醜樣, 實係似爸爸啦..(但其實個樣都唔似老公子!!), 但又唔算好嫌棄, 反而好concern佢眼白個息肉有無得醫...


之後個夢場境又唔同o左, 又係一個怪夢, 但同BB無乜關係喇!!(好無聊, 但有興趣大家可以睇埋...haha!!)


個夢一開始好似去o左夏威夷咁, 係海邊好多美女好似魚咁被魚杆吊係岸邊, 然係三, 二, 一, 比賽開始, d女o既吊晒落水, 由一班猛男游水埋去爭...爭好一pair pair就上旅遊車, 我無份被吊係岸邊, 但唔知點解都同一個陌生男人一pair係旅遊車...


導遊要我o地一pair pair互相認識, 我呢個partner好高好黑好瘦, 亦有d muscle, 頭髮長長電曲o左好似d好終意去野外打仗露營o個種人, 導遊車o左我o地入個停車場咁o既物體, 話會放我o地一pair pair落去單獨相處兼食自助餐, 點知導遊掛住同我o地呢pair 傾, 傾到唔記得放我o地落車食自助餐, 我於是好肚餓, 然後無啦啦摸摸自己個肚, 先記得自己原來有o左, 唔怪得咁餓啦, 然後就記得自己有老公子, 點解會係呢度識第二個男人...


之後就問導遊, 我老公子同o左邊個美女一pair, 導遊話我老公同緊一個做唔知記者定主播o既美女一pair, 之後我醋意大發, 對住導遊鬧我老公子, 睇死佢實係唔記得佢自己有老婆...


個夢就係我帶住醋意下嬲醒o左...


===========================================================


11/3/2011 (29W3D)


尋晚番o左奶奶度食飯, 同往常一樣, 拎o左好多o野, 但今次特別d, 因為其中兩樣分別係薑醋(有個師奶朋友抱孫)同埋鮮羅漢果!!


由於呢d item都幾特別, 所以上網search o下我食唔食得, 特別係薑醋, 眾所周知大肚婆生o左先食薑醋嘛, 邊有人話大住肚食, 所以我直覺已經覺得我係唔食得!!結果一search, 原來薑醋係會令子宮收縮, o下, 好驚喎, 本來我都諗住食少少, 但而家都係咪喇...


至於羅漢果水, 原來性味寒涼, 我而家成7個幾月肚, 我諗飲少少OK, 但多都係咪喇, 最尾個月先飲都未遲吧...


以前...我成日覺得戒口呢樣o野上一輩俾我呢輩更嚴緊, 但我發覺我媽同我奶奶剛剛相反, 特別係我奶奶, 我試過成餐飯我只可以食菜(佢煮o左幾樣貝類海鮮, 燒鵝/鴨, 蟮(無鱗魚), 西洋菜, 菜心) 話戒口o個個通常係我, 掉轉奶奶老爺會猛同我講, 食少少唔怕, 試d啦, 甚至話呢D食物對我有益(好似今次O既薑醋同羅漢果就係喇!!)...


有時我都諗, 原來上一代都唔知邊D食得邊D唔食得, 但turn out咪又係無問題,  係咪而家資訊太豐富, 反而令我呢輩矯枉過正呢??


15 則留言:

  1. 咁你之後係咪會做全職媽媽? (羨慕ING)可以自己照顧返自己的BB, 睇住佢一日一日成長, 真係好有意義架....
    都唔駛怕面朦啦, 都唔做囉~~~
    ....或且LAST DAY 0個日, 請大家食西餅~~會唔會好D?
    [SkyBlue回覆03/08/2011 10:19:00]係呀, 其實如果媽咪肯湊, 我都唔會RESIGN O架, 但媽咪身體麻麻, 我地又唔想請工人, 所以決定我自己湊喇!!!
    係囉...走之前請人食西餅啦...我諗住過多2星期先講...

    回覆刪除
  2. 有一份工可以俾你生仔,都幾好~~ ^^
    [SkyBlue回覆03/08/2011 11:23:00]咁都係O既...至少個產假係有PAY~~~

    回覆刪除
  3. 我都係得幾個同事知...又唔係一件錯事, 只不過係一個選擇...
    我份工都係做左一年多幾個月...
    [SkyBlue回覆03/08/2011 12:48:00]咁又係...

    回覆刪除
  4. 辭職都有產假架?勞工法例有冇架?
    [SkyBlue回覆03/08/2011 16:19:00]勞工法例只係寫做滿40周就有產假 同埋產假唔可以當notice period, 但辭職後仲entitle唔entitle產假就無寫清楚囉, 所以要同僱主傾!!

    回覆刪除
  5. 唔好諗咁多了,為左你乖豬作出的犧性係值得的!
    當你一諗到第時可以時時揍住你個乖豬,佢學到好多野,同埋你睇住佢一日一日既變化,個陣你一定會覺得咩都抵番哂!
    加油!支持你既決定!
    [SkyBlue回覆03/09/2011 09:20:00]thanks Eva, 我諗住下星期連埋apply Maternity Leave時一次過同上司講, 真係要掛個勇字係心口先得, 加油!!

    回覆刪除
  6. 可能我懶訓, 呢家都訓得好好, 托賴~~ 同埋D人話三十幾周後個人會累D, 應該會好訓....
    [SkyBlue回覆03/09/2011 23:09:00]咁好...我而家只係覺得個肚好重, 坐低企起身o個o下無之前咁靈活咁呢...

    回覆刪除
  7. 決定左做FTM啦?恭喜你呀,做FTM可以全心照顧BB,睇住BB成長,你要加油呀!!快d有勇氣上司講啦,祝你產假都有糧出,因為我聽過有d公司,要做足10個月,之後佢有左先有產假ga !
    [SkyBlue回覆03/10/2011 09:32:00]Yes, 好期待親手帶大自己o既小朋友呢!!!
    勞工法例寫做滿40周就有產假, 所以你講O個D公司O既做法應該唔合法O架!!!

    回覆刪除
  8. 你有冇打側訓呀,睇下好冇點呀?
    [SkyBlue回覆03/10/2011 10:09:00]都有打側訓o架, 但暫時仲係覺得平訓舒服D, 因為打側訓好多時會鼻塞呀...
    尋晚叫好D喇, 我去toilet時都開始天光, 之後半睡半醒咁啦...

    回覆刪除
  9. 你果兩個夢都幾搞笑~ ^^
     
    [SkyBlue回覆03/10/2011 12:25:00]haha,係呀, 我都覺得好搞笑, 但醒o個o下真係勁呷醋, 嬲嬲o地!!

    回覆刪除
  10. 辭職都有產假咁正? 
    [SkyBlue回覆03/11/2011 09:13:00]係呀, 其實勞工法例只係寫做滿40周就有產假, 產假唔可以當notice period, 咁放產假前唔夠一個月走去resign呢???打去勞工處, 佢話都係要同僱主傾番點做...所以我諗間間公司處理手法都唔同, 我算好好彩呢!

    回覆刪除
  11. 即係放梗產假都有糧出?? 又幾好喎... 做全職媽咪可以多d時間照顧bb真係好呀! 你要俾心機呀~
    [SkyBlue回覆03/11/2011 10:13:00]係呀, 產假都有糧出!!
    希望我應付到做全職媽媽呢個挑戰啦!!! THANKS呀!!

    回覆刪除
  12. 薑醋就唔好食啦~我有個同事之前無人知佢有左,佢食完即嘔同個胃勁辛苦呀~~
    羅漢果水應該飲得...因為我飲過幾次同我有d同事有左果時都有飲過。唔好一次過飲太多。 ^^  小小涼可以清下熱。成日戒口,食既野唔係熱性就係溫性。有排都未到涼啦~~ (呢d係我安慰自己既話語)
    西洋菜我都有食呀~~仲食左幾次添...
    [SkyBlue回覆03/11/2011 12:07:00]ICIC, 咁我都係唔好食薑醋喇!!羅漢果水原來你都飲過, 我諗加一兩片薑區寒應該都OK, 我會試下!!
    西洋菜我都有食少少...媽咪同奶奶都煲過不下一次西洋菜湯 (無法子, 冬天西洋菜靚嘛!!)!!其實有時真係應該咩都試D O既, 個肚都咁大, D食物涼D都應該唔怕...

    回覆刪除
  13. XDDDDDDDD個夢咁搞笑
    起身有冇鬧佢XD
    [SkyBlue回覆03/11/2011 12:08:00]無呀, HAHA, 不過我俾番呢篇blog我老公睇, 佢睇到最尾笑o左出聲...可能笑我咁都呷醋o卦!!!之後佢又問, 個美女靚唔靚女...hahahaha!!!

    回覆刪除
  14. 我都覺得係呢一輩啲人戒口多咗(例如西洋菜呢啲),但對於食魚生呢啲就反而無戒得咁緊要,都係因為為食。至於上一輩,佢地成日講嗰時有得食飽已經好好,仲邊會諗戒口丫。
    [SkyBlue回覆03/11/2011 12:27:00]係呀, 同埋而家D資訊太多, 有時只要搵到一兩個人話某D O野唔食得, 可能我o地就會好驚食左有事而唔食, 變o左好多o野都戒, 只敢食D大路o野!!

    回覆刪除
  15. 貝類海鮮, 燒鵝/鴨, 蟮(無鱗魚), 菜心 - 呢d我都有食喎..菜心仲成日食, 唔得架咩??
    薑醋- 呢樣我都唔敢食呀.........
    羅漢果 - 我都想食, 可止咳嘛
    [SkyBlue回覆03/11/2011 14:12:00]菜心得呀, 成晚我咪就係主力食菜心囉, 燒鵝, 西洋菜呢D食o左極少, 蟮同海鮮就真係食喇!!!

    回覆刪除