2011年3月5日 星期六

第3次健康院產檢 + 花園街shopping (28W)

1/3/2011 (28W)


肚圍: 36寸, 體重: 131磅


進入懷孕期最後階段喇!!!


==============================================================


尋日有個唔多熟o既同事(我諗尋日先叫做第一次同佢講o野)忽然走埋o黎問我要唔要D BB女衫, 當然好啦, 於是佢就拎o左大約7-8件衫仔俾我, 之後就走o左喇!!


我第一時間拎d 衫仔睇...雖然人o地係出於好意, 但無奈我見到d衫仔時係覺得好失望, 因為d衫又殘又舊又污漕!!!!7-8件衫入面得2件係一歲以下, 其餘都好大件, 而且無一件衫係無污漬o既, 其中2-3件仲要已經起晒毛粒, 勁殘...拎到番屋企, 老公子望過都話唔要好過要, 拎去捐o左好過...


最後, 我keep起o左一件叫做好少少o既...不過我估我都未必會俾乖豬著, 到時先算!!


==============================================================


3/3/2011 (28W2D)


今個星期開始每2星期就要番健康院喇!!


本來大約3點9去覆診, 於是lunch約o左係沙田番工o既Bess食, 諗住食完順便行o下沙田一田先番健康院, 點知佢同事幫佢約o左個客食, 同唔到我食...本來有d失預算, 仲諗好唔好一個人出沙田, 好彩後尾搵到o係我屋企附近番工o既Cindy, 呵呵, 咁就番屋企附近食啦!!!


Cindy一見我就話我仲算輕盈呢, 呵呵, 咁暫時狀態都真係唔錯呀!!!大家傾傾傾, 到2點半佢就要番工喇, 而我就一個人去行o左陣街, 特地去藥房同做緊promotion o既一田格價...um...原來尿片同濕紙巾真係藥房抵d...可惜今次係藥房搵唔到思詩樂乾綿啦...上次明明見到呢...


3點半去到健康院, 我第一次呢個時間去, 原來都幾少人呀, 成個檢查半個鐘完成, 唔使成日坐係度等等等, 爽呀!!!


Overall, 今次都係check o個幾樣啦:


1. 驗小便: 2張試紙共三個格仔, 同6星期前一樣都係有一格變o左深綠, 但姑娘話小便ok無問題...我今次醒喇, 即問姑娘咁點解會變色, 估唔到個答案竟然係: 呢格唔關事o架!!!


2. 血壓: 下壓好似係66, 上壓117, 靚!!


3. 體重: 59.3kg, 比6星期前去健康院重o左2kg多少少, 姑娘話重得好好!!


4. 摸肚: 姑娘叫我放鬆個肚...咁我即問佢, 我個肚成日都好似好實, 但又唔係假宮縮咁實, 姑娘回應: 哦~係呀...(我唔係想要呢個reply喎...但佢呢個reply即係我肚實無問題啦!!!), 另外, 姑娘話摸到bb頭仔向下喎, 但亦有講而家仲早, 所以轉番上去都唔奇!!另外, BB心跳係15X下, 今日都係第一次睇到聽心跳部機原來有顯示心跳數字呢!!


最後, 今次checkup發生o左d插曲, 事緣我一個人拎住好多o野, 所以驗小便時有d手忙腳亂, 姑娘見我手都震晒, 猛咁叫我唔使咁緊張, relax, 又問我係咪有'甲狀線'病...??


...甲狀線????


我就答姑娘我一向有手震, 由細到大都係咁, 但個姑娘都係好擔心我咁, 又問我有無驗過'甲狀線'...嚇親我呢, 唔通我真係有'甲狀線'病???乜手震即係有甲狀線問題咩???但我由細到大都手震o架, 從來未聽過咁即係有'甲狀線'病喎...


於是最後見姑娘時就問, 乜手震即係有甲狀線問題咩? 姑娘好好即刻幫我摸脈搏(當時我隻手吊起o左, 一貫地不斷手震!!!), 之後姑娘就話我血壓ok, 心跳又ok, 又問我有無成日無啦啦心跳得好勁...我話無呀, 咁姑娘就話其實佢老公都有手震, 但唔係有咩甲狀線問題, 所以以佢睇我應該都唔係, 只係純綷手震o者...最後佢話如果我唔放心, 生完之後先慢慢搵機會去抽血驗都唔遲!!!


咁就好喇, 咁即係第一, 我唔似有甲狀線病, 第二, 就算有, 我而家陀得都ok, 就算有病都未至於影響bb而要急於去驗!!!


haha, 其實我由細到大都手震震, 朋友間都知, 我亦無咩其他身體問題, 應該都係今日位姑娘太緊張o者, 無事發生過, hahaha!


==============================================================


5/3/2011 (28W4D)


襯部相機個保養期就快過, 我同老公子終於的起心肝, 拎我上年9月跌爆o左部相機去tst整!!!原來未過保養期, 就算整唔番都可以5個工作天內速遞番屋企, 好方便, 唔使再出過去!!!


去完tst, 我同老公子就去護協, 諗住順便買d平o野嘛, 途經卓悅買o左包akachan濕紙巾($34/3pack, 每pack90張)...上網見過人講好用, 但我記得係袋裝濕紙巾, 問sales就話呢隻牌子得呢款, 雖然唔知係咪就係呢款, 但算啦, 買o左試o下, 唔o岩就算...


之後又經過the one, 原來jusco都有係呢度擺展銷, 終於見到上星期荃灣賣清光o既乾綿, 於是就買o左2包($27.5/包)...


3點9, 終於係護協close前上到去, 極多人, 地方極細, 我地見到思詩樂乾綿賣$25/包咋, 諗住再買d啦, 可惜我target o既脫脂綿賣晒...最後...俾錢, 點知原來要教協, 惠氏或雀巢會員先可以買...唉...其實我係惠氏同雀巢會員呀, 只係我由頭到尾都無收過會員卡...結果運吉收場, 唔俾買, bye bye!!!


之後去花園街, 特地去睇bb衫, 原來花園街真係有好多檔賣bb衫呀, 質地都唔錯, 我o地分別o係3間買o左total 10件衫, total用o左$325, 平均$32.5一件, 好抵呢!! 不過呢, 其實諗番轉頭我同老公子懷疑有一檔收少o左我o地$3x, 所以先抵到咁...anyway, 老公子雖然行到好悶, 但我就真係好enjoy幫個女揀衫, 行o下行o下都唔知時間呢, hahaha!!


最後一站, 去新世紀一間床品店買bb床單, 都係多得朋友話我知先知$89/2張淨色床單, 摸上手質地幾好, 好抵!!


最後今晚7點先番到屋企, 唔知係咪買bb衫買得好開心, 又唔係好支力呢, hahaha!!



收獲好豐富呀!!!


==============================================================


7/3/2011 (28W6D)


尋晚好奇怪, 5點幾我同老公子先後急尿去完toilet後就訓唔番, 真係第一次同老公子一齊失眠呢...


結果唔使講, 今日勁眼訓勁無精神, 一朝狂打喊路biu眼水, 眼都睜唔大咁...完全無mood做o野..


講番乖豬, 早排咪話乖豬打C Egg我覺得pat pat 位chok o下chok o下o既, 呢幾日變o左唔係pat pat 咁入, 而係我前腹位置, 加上呢兩日胎動都幾多, 有時仲覺得郁o既部份體積較細, liu o下liu o下咁, 唔通乖豬而家塊面向上(即面向我肚皮), liu liu o下o既係佢d手手腳腳??


另外, 而家乖豬可能真係大隻O左好多又實淨o左, 而家o既胎動無之前咁舒服, 因為佢有時郁o既位置令我覺得un住un住, 特別係我企係度時, 有時都UN到我幾唔舒服!!


11 則留言:

  1. 係呀, 有d會比較舊, 我都係揀左d, 有d拎去回收呀
    不過你同事咁大件俾你都唔知做乜...
    [SkyBlue回覆03/01/2011 12:48:00]我估佢都係求其搵人執手尾...

    回覆刪除
  2. 其實初生BB著過既衫都好dirty, 特別人奶B, 我阿B幾乎件件衫都曾經痴過稀便便 (有時會痾到上膊頭, 好激)。我都唔明點解會洗得甩.....所以我諗呢D衫都係留番比2B算啦。
    [SkyBlue回覆03/01/2011 13:56:00]YES呢, 打算生第二個當然留番俾二B啦!!

    回覆刪除
  3. 哈哈,咁就捐左去啦,你同事都出於好意呀~
    [SkyBlue回覆03/02/2011 13:38:00]咁都係o既...唯有幫佢拎去捐做善事!!

    回覆刪除
  4. 七個月啦~~太好啦~~ ^^
    [SkyBlue回覆03/03/2011 21:04:00]yes~~~你都6個月啦!!!

    回覆刪除
  5. 姑娘好細心呢~~  尿片同濕紙巾 藥房都平過連鎖店特價架~~ 
    [SkyBlue回覆03/04/2011 09:16:00]其實之前聽朋友講都知, 不過尋日太無聊, 咪去格價囉, HAHAHA!!

    回覆刪除
  6. 你同事都幾得意呀.....
    我都成日手震架....不過我驗過唔係甲狀線
    [SkyBlue回覆03/05/2011 20:49:00]所以我都唔多擔心呀, 由細到大都手震o架啦, hahaha!!!
    我收到你email喇, 真係唔該晒呢!!!

    回覆刪除
  7. 咁花園街係咪同淘寶差唔多呢~~? 有得摸好D 我係買$99/2 張呀, 呢家又平左......
    [SkyBlue回覆03/05/2011 23:13:00]花園街o既牌子都係雜嘜, 都係靠摸上手feel佢質地好唔好咋, 摸過點都好過淘寶無得摸!!!
    至於價錢, 應該都係淘寶平少少, 不過都要睇你係買咩, 如果買短和尚袍, $20件左右, 真係平過淘寶都唔定, 但夾衣o個d都大約要$48/1件, 比淘寶貴少少啦!!!不過經過今日經驗, 都價得再去買, 不過可能要花d時間揀同格價囉!!
    係?今日$89/2張呢!!!我以為你都係呢個價錢!!!

    回覆刪除
  8. 我有教協證呀~搵日一齊去啦~
    我之前都有同阿媽行過花園街,都諗住遲d係果度入d衫仔
    不過都係女仔衫多d,男仔衫d款無咁靚
    [SkyBlue回覆03/05/2011 23:42:00]但唔知係咪今日我太晏上去, 真係好多人, 感覺有d混亂...anyway, 出開去順路去又真係幾抵o既!!
    係呀, 諗番轉頭, 的確好似無乜男仔款!!

    回覆刪除
  9. 胎動有時都令我覺得唔舒服, 忍唔住"哎呀"一聲架
    [SkyBlue回覆03/07/2011 12:52:00]yes, 我諗遲D佢仲大隻就仲唔舒服, HAHAA, 真係對胎動又愛又恨!!

    回覆刪除
  10. 惠氏張 bb媽媽會咭好隱閉架 , 我初初收到叠野時都唔發覺架 , 好彩我無掉 , 聽人講有又搵番黎睇 , 佢係一樣顏色又zip係底架.
    [SkyBlue回覆03/07/2011 21:20:00]睇完你呢個REPLY我即刻去搵...原來真係ZIP O左係底見唔到...
    可惜可惜, 不過我諗我都唔會為O左咁特登再出護協, 除非好順路啦...HAHAHAHA!!!

    回覆刪除
  11. 我都feel到佢chok吓chok吓,等我星期三見私家醫生又問下呢d係唔係c egg先~~
    成日都係我訓覺時先o黎chok
    [SkyBlue回覆03/07/2011 21:31:00]咁應該似係喎, 好呀, 問下呀!!

    回覆刪除